Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-15, 23:30
Medlem
Herregud vad less jag är på att se och höra om denna familj precis överallt.
Citera
2023-12-16, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langbana
Herregud vad less jag är på att se och höra om denna familj precis överallt.
Just det här har jag svårt att förstå.

Har du inte på tv:n väldigt mycket för att uppleva just det där?

Jag söker upp mina program som jag vill se, när det passar mig, och kollar såklart inte på sådant jag inte vill se.

Jag antar att tv:n står på för jämnan?
Citera
2023-12-16, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tycker samma. Att föräldrarna bor hemma hos Pernilla och Bauer är en jättebra, för alla. Christina och Hans slipper bo ensamma i sitt hus och ha besvär med att ta sig ut för att handla mat i kylan och halkan och de flesta olyckor med äldre sker i hemmet och Christina har redan ramlat en gång i trappan och bröt foten, därav rullatorn.

Christina och Hans har sällskap och det händer säkert saker varje dag i huset, barnbarn som kommer och går, de får skjuts om de ska någonstans och de får serverad god mat varje dag.

Och det viktigaste av allt - Pernilla har sina föräldrar i sitt hem och slipper oroa sig för om det har hänt något om de hade bott själva.

Alla känner sig lugna och trygga.

Det känns nästan som att allt har en mening. Alla fyra hade inte fått plats i det gröna huset och Pernillas hus är precis färdigt så att Christina och Hans kan flytta in och bo där.

Undrar om Christina har fått med sig alla sina änglar?

Det här som du beskriver är så fint att de har åstadkommit, det måste ju vara frukten av allt, att få vara tillsammans.
Ovanligt bland svenska familjer/släkter att ta så väl hand om varandra.
Här, i den här frågan, är dem en förebild.
Citera
2023-12-17, 13:24
Medlem
LondiniumsFenixs avatar
Det tröttsamma med denna familj är ju att man mjölkar sitt namn så mycket det bara går. Bianca har tagit namnet Ingrosso för att det klingar bättre i media, hon är inte ens rakt av besläktad med den sidan av familjen?

Sedan ser man boktoppen att Oliver och Benjamin Ingrosso släpper kokböcker från det italienska köket, snubbarna är inte ens utbildade kockar? De är ett jävla hån mot oss som arbetar i branschen.
Citera
2023-12-17, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LondiniumsFenix
Det tröttsamma med denna familj är ju att man mjölkar sitt namn så mycket det bara går. Bianca har tagit namnet Ingrosso för att det klingar bättre i media, hon är inte ens rakt av besläktad med den sidan av familjen?

Är hon inte? Hur tänker du då?
Sen har jag förstått det som att de har hetat Ingrosso sen födseln så hur taget det namnet är väl inget att ens diskutera.
Citera
2023-12-17, 13:49
Medlem
LondiniumsFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Är hon inte? Hur tänker du då?
Sen har jag förstått det som att de har hetat Ingrosso sen födseln så hur taget det namnet är väl inget att ens diskutera.

Jag hade fel, hade för mig att Bianca och Benjamin inte hade samma far.
Citera
2023-12-17, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det här som du beskriver är så fint att de har åstadkommit, det måste ju vara frukten av allt, att få vara tillsammans.
Ovanligt bland svenska familjer/släkter att ta så väl hand om varandra.
Här, i den här frågan, är dem en förebild.

.....är DE en förebild.
Citera
2023-12-17, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
.....är DE en förebild.

Tack 🙏
Citera
2023-12-17, 18:00
Medlem
Citat:
Jag hade fel, hade för mig att Bianca och Benjamin inte hade samma far.

Nej, det är ju svårt att missa
Citera
2023-12-19, 08:32
Medlem
Citat:

Sedan ser man boktoppen att Oliver och Benjamin Ingrosso släpper kokböcker från det italienska köket, snubbarna är inte ens utbildade kockar? De är ett jävla hån mot oss som arbetar i branschen.

Enda anledningen till att dessa böcker ligger i topp i försäljning är att de är kända via sin mor. Helt sjukt hur det fungerar. Kändisar kan kränga vilken skit som helst eftersom det finns idioter som står på kö att betala. De skulle kunna sälja en ingrosso/wahlgren fis på burk för en tusenlapp. Sekten/fansen/idioterna skulle t.o.m budgiva för att ta hem den.🤯
Citera
2023-12-20, 01:23
Medlem
Citat:

Både Oliver, Bianca og Benjamin heter Ingrosso, husk at Pernilla var gift med Emilio i flere år.
Ikke uvanlig at barna får pappaen sitt etternavn.
Citera
2023-12-20, 01:36
Medlem
Tror Pernilla ville leve ut Carrey Bradshaw drømmen sin å gifte seg som Carrey og Mr Big...hun tror jo selv at hun Sveriges Sex and the City Queen...hyler og kopiert ekstremt mange fakter etter Bradshaw karakteren.
Alt er for content og skuespill...tror ikke de følelsene varer så lenge, hun viser jo tydeligvis at han irriterer vettet av henne og de er jo SÅ ulike.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in