Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2023-09-21, 08:18
  #61
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Någon som testat deras proviron från växtgaranten?? Har alltid haft otur med mina köp av proviron alltid vart sockerpiller så är på jakt efter något som funkar…..

Proviron är ju ett supermilt preparat som av sig självt knappast ger någon direkt märkbar effekt. I bästa fall lite bättre libido.

Tog du bara Proviron och isf, vad hade du förväntat dig av det?

Folk verkar ha helt överdrivna förväntningar på AAS och tror att om man exempelvis tar 20 mg Anavar om dagen och inte blir Dorian Yates så är det sockerpiller.
Citera
2023-09-21, 14:37
  #62
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Proviron är ju ett supermilt preparat som av sig självt knappast ger någon direkt märkbar effekt. I bästa fall lite bättre libido.

Tog du bara Proviron och isf, vad hade du förväntat dig av det?

Folk verkar ha helt överdrivna förväntningar på AAS och tror att om man exempelvis tar 20 mg Anavar om dagen och inte blir Dorian Yates så är det sockerpiller.


Provade deras proviron och de var legit. Förväntar mig ökad libido minskat vattenretention och bättre välmående
Citera
2023-12-10, 20:32
  #63
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 40ish
noll och nada effekt… 50mg ED två veckor
Följt av 25mg två veckor INGEN höjning av T (werlabs)




Konstigt upplevde inte heller någon effekt på deras enclomiphene. Dock funkade deras raloxifene hyfsat på min gynoknöl..
Citera
2023-12-11, 00:12
  #64
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Deras testo E är ingen idé att beställa alltså?
Citera
2023-12-11, 02:16
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Deras testo E är ingen idé att beställa alltså?

PiP as fuck... pröva deras testo c istället då.
Citera
2024-01-08, 09:29
  #66
Medlem
Blindtarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Någon som testat deras proviron från växtgaranten?? Har alltid haft otur med mina köp av proviron alltid vart sockerpiller så är på jakt efter något som funkar…..


Har testat deras proviron i 3 omgångar, alla gånger har det varit totalt sockerpiller.

Dock ganska längesedan nu.
__________________
Senast redigerad av Blindtarm 2024-01-08 kl. 09:33.
Citera
2024-01-08, 12:05
  #67
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindtarm
Har testat deras proviron i 3 omgångar, alla gånger har det varit totalt sockerpiller.

Dock ganska längesedan nu.


Skumt.. vet du om det finns nå potent nånstans får du gärna pma
Citera
2024-01-24, 13:48
  #68
Medlem
Backaborts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 40ish
noll och nada effekt… 50mg ED två veckor
Följt av 25mg två veckor INGEN höjning av T (werlabs)
Vilken batch körde du? Har läst endel olika recensioner ang deus enclo, så verkar vara olika kvalité på batcherna.. Mätte du bara testo eller också LH?
Citera
2024-02-01, 12:44
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backabort
Vilken batch körde du? Har läst endel olika recensioner ang deus enclo, så verkar vara olika kvalité på batcherna.. Mätte du bara testo eller också LH?

Tjena… vet ej vilken batch tyvärr! Ja jag mätte både T och LH…
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback