Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-03, 19:04
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markera-allt
Självklart tar hon fram kränkt kortet. Är det inte fantastiskt att det alltid ska användas när någon inte håller med.

Då är den andra personen kränkt? Men Cissi du verkar ju snarare kränkt/stött av att alla inte puttinuttigt klappade din rygg och sa hur duktig du var som gick ut med en snyfthistoria. Där du försöker få det som att du är duktig som erkänner att du uppfört dig väldigt illa.

Förstår inte hur denna person kan få utrymme i media. Nej det handlar inte om vilket könsorgan du har heller. Du hade varit lika illa omtyckt om du vore man.



Och framförallt. Hon kan inte, verkar inte vara kapabel till att bemöta kritiken.
Jasså Markus? Du tycker så. Det gör inte jag. Jag hävdar att jag agerat rätt

istället

MARKUS HAR VARIT RANTANDE OCH OBEHAGLIG MOT MINORITETER!!

Lite som när Henko från Haveristerna gave her the buissnes.
Helt plötsligt fans de listor på kvinnor som kännde sig hotade av honom. Som snickrade på anmälningar osv. 3 år senare har inget skett på den fronten. Jävla fjant.

Undrar om allt detta bara är pga att Linus lämnar henne eller nått annat liknade, och helt plötsligt kanske måste börja , Ja börja Jobba? Då kan de vara bra om folk vill Jobba med dig.
Citera
2021-06-03, 19:09
  #266
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grefen
Och framförallt. Hon kan inte, verkar inte vara kapabel till att bemöta kritiken.
Jasså Markus? Du tycker så. Det gör inte jag. Jag hävdar att jag agerat rätt

istället

MARKUS HAR VARIT RANTANDE OCH OBEHAGLIG MOT MINORITETER!!

Lite som när Henko från Haveristerna gave her the buissnes.
Helt plötsligt fans de listor på kvinnor som kännde sig hotade av honom. Som snickrade på anmälningar osv. 3 år senare har inget skett på den fronten. Jävla fjant.

Undrar om allt detta bara är pga att Linus lämnar henne eller nått annat liknade, och helt plötsligt kanske måste börja , Ja börja Jobba? Då kan de vara bra om folk vill Jobba med dig.

Men nya Cissi har förändrats, inget drev, titta bara här:
Citat:
Marcus; vill du ses och faktiskt prata om den kultur vi båda varit med och skapat på nätet så är jag på, oss ”galningar” emellan.

Först var det tonårstjejer som drev henne till det, och nu är Markus en del av det? Ja herre jävlar så mycket för självinsikten.
Citera
2021-06-03, 19:11
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Men nya Cissi har förändrats, inget drev, titta bara här:


Först var det tonårstjejer som drev henne till det, och nu är Markus en del av det? Ja herre jävlar så mycket för självinsikten.


Va tror du är Odsen är på att linus är trött på henne?
Citera
2021-06-03, 19:17
  #268
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grefen
Och framförallt. Hon kan inte, verkar inte vara kapabel till att bemöta kritiken.
Jasså Markus? Du tycker så. Det gör inte jag. Jag hävdar att jag agerat rätt

istället

MARKUS HAR VARIT RANTANDE OCH OBEHAGLIG MOT MINORITETER!!

Lite som när Henko från Haveristerna gave her the buissnes.
Helt plötsligt fans de listor på kvinnor som kännde sig hotade av honom. Som snickrade på anmälningar osv. 3 år senare har inget skett på den fronten. Jävla fjant.

Undrar om allt detta bara är pga att Linus lämnar henne eller nått annat liknade, och helt plötsligt kanske måste börja , Ja börja Jobba? Då kan de vara bra om folk vill Jobba med dig.

Cissi ska börja jobba, det har hon sagt, hon ska bara läsa upp betygen först för att kunna studera till socionom.
Citera
2021-06-03, 19:42
  #269
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grefen
Va tror du är Odsen är på att linus är trött på henne?
Ungefär 0, för att citera en annan användare: Hon har napalmbombat både sina broar och skepp. Hon har blåst och har konflikter med nästan alla inom sitt gamla läger. Hennes flaggskepp Gardet är övergett.

Linnea Cleasson blev avslöjad som lögnare, frågan lyftes om man skall få lajks eller polisanmäla hot pm våldtäkt lyftes.

Där till har vinden vänt, hennes krönika om Filipstad https://www.expressen.se/kronikorer/...ren-galenskap/ fick inte det bästa mottagandet. Lär ju varit mer än en förälder både på Söder, Linnestaden eller Sollentuna som känner empati med Filipstadsborna. Att hon sedan fick mothugg från Proletären till Nya Tider gjorde ju inte saken bättre.

En ny vänster börjar vädra morgonlyft som både är invandrarkritisk och helt motståndare till hennes ideal, dit kan hon inte gå.

Då skickar hon upp en ballong får att se vart vinden blåser, hon blir förvånad när inte alla höjer henne till skyarna för sin avbön.

Samtidgt verkar ett visst läger här på FB öppnat sina hjärtan, hamnar hon där kommer jag plocka fram chipsen och bara mysa.
Citera
2021-06-03, 19:48
  #270
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belphemor
Förhoppningsvis kommer kommentarerna som denna tråd har fått studeras och undersökas för all framtid. Kvinnohatet som kräks ut är vämjeligt, på den absoluta gränsen till vad man kan stå ut med.

Sveriges mest ynkliga och patetiska ”män” som spottar på ett våldtagen kvinna.
Stöttar och hyllar förövaren, vidrigt
Vilken twist, trodde inte du skulle avsluta inlägget med att berätta att du är Team Virtanen.
Citera
2021-06-03, 19:54
  #271
Medlem
JymdKjams avatar
När fan blir gammal blir hon religiös...
Citera
2021-06-03, 20:02
  #272
Medlem
Kan någon länka det är om tatueraren? Har sökt men inte lyckats finna något! Blev mycket nyfiken.
Citera
2021-06-03, 20:15
  #273
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Cissi ska börja jobba, det har hon sagt, hon ska bara läsa upp betygen först för att kunna studera till socionom.
Så någon kommun kan alltså få in Cissi "Det kanske, kanske inte, har hänt" Wallin på en tjänst där hon jobbar med hemliga handlingar och tystnadsplikt?

Känns tryggt och bra.
Citera
2021-06-03, 20:17
  #274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
Frågan är vad hon och hennes rörelse lyckats ställa till med. Nog är insikt bra men går det att reparera all den ödeläggelse feminismen orsakat?

Dynamiken mellan könen är helt åt helvete, män vill knappt närma sig kvinnor längre i rädsla för att bli anklagade för något.

Män är nu utstötta från samhället, ensamma framför datorn. Många arga och hämndlystna mot det feministsamhälle som stött ut dem.

Många män har förståeligt börjat hata kvinnor också pga av feminismen.

Går detta egentligen att reparera?

Nej, det går inte att reparera. Sverige är kört på grund av dessa psyksjuka as. Precis som du säger sitter det många hämndlystna män runtom i landet som fått lida i decennier på grund av denna sjuka ideologi.

CW är en genomfalsk opportunist utan vare sig samvete eller empati. Därför kan man vara ganska säker på att något ligger bakom hennes handlande. Nya direktiv från Sveavägen? Eller är det våldsutvecklingen som skrämmer feministerna? De inser kanske att skiten nu träffar fläkten, och att de då kan behöva svenska män som sitt beskyddd, eller bli fritt villebråd för MENA-männen. Släng dem åt vargarna, säger jag. Det är deras ideologi som skapat problemen så låt dem få ta konsekvenserna fullt ut.
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2021-06-03 kl. 20:26.
Citera
2021-06-03, 20:21
  #275
Medlem
TheBusters avatar
Någon som kan fixa denna eller ge ett ref?
Citera
2021-06-03, 20:23
  #276
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Så någon kommun kan alltså få in Cissi "Det kanske, kanske inte, har hänt" Wallin på en tjänst där hon jobbar med hemliga handlingar och tystnadsplikt?

Känns tryggt och bra.
Har hon någonsin avslutat något som hon påbörjat, samt vem skulle våga vara hennes lärare? Inte jag, man rätter henne hennes matte prov och förklrara att 2+2 inte är 5 och sedan blir man uthängd för att man snattade en Japp 1984
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback