Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-05-31, 15:39
  #13
Avstängd
basket22s avatar
är tveksam till listan. Personligen känner jag mycket mer av 20mg diazepam (stesolid) än två mg flunitrazepam. Tycker överhuvud taget att roppar är kraftigt överreklamerade.
Citera
2006-05-31, 17:00
  #14
Medlem
Psychopatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basket22
är tveksam till listan. Personligen känner jag mycket mer av 20mg diazepam (stesolid) än två mg flunitrazepam. Tycker överhuvud taget att roppar är kraftigt överreklamerade.
Ja, som sagt går det inte bara att utgå från ekvivalent dos. Man är helt enkelt olika känslig mot olika bensodiazepiner, sen påverkar bl.a halveringstid och tillslagstid. Jag känner heller inte särskilt mycket av flunitrazepam (som anses som det "starkaste"), men oxazepam (som många tycker är skit), det blir jag ganska snurrig av.
Citera
2006-05-31, 18:23
  #15
Medlem
furis avatar
Käkade 3 st 5mg, kände inte ett skit...
Citera
2006-06-01, 11:38
  #16
Medlem
A-Dmps avatar
Käkar du 15 mg Nitrazepam utan alkohol till är det inte konstigt att du inte känner av särskilt mycket. Benzos fungerar inte på det sättet. Och det var ingen särskilt stor dos du hade tagit heller.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback