Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-08-02, 15:53
  #25
Medlem
Svampspors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Hmm... Har du kollat ordentligt? Jag kan se säsong 8 från TV4 Play, testade både i appen och videotillägget Retrospect i Kodi där du dessutom slipper reklamen. Skall nog själv börja kolla.


Tack! Hade inte kollat TV4 Play den senaste tiden och det verkar som om säsong 8 började sändas den 17 juli. Bra tips om Retrospect också, ska testa det på min Nvidia Shield.
Citera
2022-08-02, 18:44
  #26
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svampspor
Tack! Hade inte kollat TV4 Play den senaste tiden och det verkar som om säsong 8 började sändas den 17 juli. Bra tips om Retrospect också, ska testa det på min Nvidia Shield.
Okej! Det var där som skon / foppatofflan klämde... Riktigt nöjd med Retrospect men tyvärr finns inte för TV3 längre där jag ibland kollade lyxfällan.
Citera
2022-08-04, 02:13
  #27
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
Är det någon som följer årets säsong?
Jag följer den på tv4play. Mycket underhållande till skillnad mot den svenska versionen. Går varje dag.
Citera
2022-08-04, 19:04
  #28
Medlem
billyblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag följer den på tv4play. Mycket underhållande till skillnad mot den svenska versionen. Går varje dag.

Samma här. Vilken jävla fitta George är, men å andra sidan spelar han ju spelet by the book. Förmodligen är det så obvious nu att det kommer stå mellan en man och en kvinna i finalen, så bortsett från honom tror jag på Hayley.
Citera
2022-08-04, 19:40
  #29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
Samma här. Vilken jävla fitta George är, men å andra sidan spelar han ju spelet by the book. Förmodligen är det så obvious nu att det kommer stå mellan en man och en kvinna i finalen, så bortsett från honom tror jag på Hayley.
Jag tycker George är lysande och spelar spelet som man ska när man inte har de fysiska förutsättningarna.
Citera
2022-08-04, 22:55
  #30
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
Samma här. Vilken jävla fitta George är, men å andra sidan spelar han ju spelet by the book. Förmodligen är det så obvious nu att det kommer stå mellan en man och en kvinna i finalen, så bortsett från honom tror jag på Hayley.
He he..I början var jag jätteirriterad på George men nu är han min favorit. Tycker han är både rolig och smart men frågan är om det håller hela vägen? Det svänger vilka man gillar och ogillar. Emmert eller vad han nu hette retade jag mig på då han var så självgod och arrogant. Jätteskönt att han åkte ut då det inte ens blir spännande om samma person vinner hela tiden. Jag skulle kunna tippa Hayley som vinnare då hon verkar ganska seg och stark. Speciellt nu sen Andrew försvann. Som grädde på moset har dom en suverän programledare som verkligen gör hela programmet. Välgjort och roliga tävlingar.
__________________
Senast redigerad av ziggarillen 2022-08-04 kl. 23:09.
Citera
2022-08-06, 17:07
  #31
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
He he..I början var jag jätteirriterad på George men nu är han min favorit. Tycker han är både rolig och smart men frågan är om det håller hela vägen? Det svänger vilka man gillar och ogillar. Emmert eller vad han nu hette retade jag mig på då han var så självgod och arrogant. Jätteskönt att han åkte ut då det inte ens blir spännande om samma person vinner hela tiden. Jag skulle kunna tippa Hayley som vinnare då hon verkar ganska seg och stark. Speciellt nu sen Andrew försvann. Som grädde på moset har dom en suverän programledare som verkligen gör hela programmet. Välgjort och roliga tävlingar.

George presterar inte skit på tävlingarna. Jobbig person. Min favorit till segern var länge emmett, men man förstod ju att han skulle bli bortröstad som stort hot. Synd att Shannon försvann tidigt. Nu tror jag på Hayley som vinnare. Cara är chanslös.
Citera
2022-08-06, 21:49
  #32
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
George presterar inte skit på tävlingarna. Jobbig person. Min favorit till segern var länge emmett, men man förstod ju att han skulle bli bortröstad som stort hot. Synd att Shannon försvann tidigt. Nu tror jag på Hayley som vinnare. Cara är chanslös.
George är nog jobbig för dom andra men ganska underhållande. Jag tror också på Hayley men vad som helst kan hända. Sen ska väl dom utslagna deltagarna rösta i finalen och det ska bli intressant. Den jag har svårast för i dagsläget är Dani och det är nåt som stör. Frånsett Hayley så är det egentligen alla lågvattenmärken som är kvar och eliten sitter på läktaren. Andrew hade också varit en värdig finaldeltagare men så blev det inte heller. George har verkligen gått hårt fram så egentligen borde han ta hem det..
__________________
Senast redigerad av ziggarillen 2022-08-06 kl. 21:55.
Citera
2022-08-09, 21:29
  #33
Medlem
hazard simpsons avatar
Skönt att George inte vann.
Citera
2022-08-11, 00:11
  #34
Medlem
billyblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
Samma här. Vilken jävla fitta George är, men å andra sidan spelar han ju spelet by the book. Förmodligen är det så obvious nu att det kommer stå mellan en man och en kvinna i finalen, så bortsett från honom tror jag på Hayley.

*Ba dum tssss*
Vad ska man säga. Han hade inte en chans. Hayley är helt klart en värdig vinnare.
Citera
2022-08-11, 01:29
  #35
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
*Ba dum tssss*
Vad ska man säga. Han hade inte en chans. Hayley är helt klart en värdig vinnare.
Jag tycker också att det var rätt person som vann av dom två. Viktigast för mig var att inte Flick vann då jag inte klarade av människan. Tjatet om hennes morsa blev en halvtimme för mycket om man slog ihop allt ältande och snyft. Hatar sånt.
__________________
Senast redigerad av ziggarillen 2022-08-11 kl. 01:31.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback