Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-05-28, 12:38
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Och sedan när är det en bra idé att lita på vad "någon" häver ur sig? Till och med en kvalificerad gissning från en trovärdig person väger tyngre än vad en någon påstår.

Folk har en benägenhet att överdriva en hel del, eller rent av ljuga som en borstbindare. Därför måste man tänka till lite och göra en egen kvalificerad gissning. Sedan kan man själv testa för att se vad det blir för resultat och se om man hade rätt.
Citera
2021-05-28, 14:37
  #26
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Jag testade med en 4G mobil och kom direkt upp i 80 Mbit/s där 3G telefonen maxade 8 Mbit/s.
Tack för att du gjorde testet, då är det inget fel på surfen åtminstone ...nu gäller det att du får möjlighet att säga Hello Sweden varje månad också utan strul med du automatiska påfyllningarna
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Förlåt, men du har skickat in en blankett och mailat kundtjänst för att få 15 kr i saldot. Har jag förstått det korrekt?
Ja jag hade ett ostämplat frimärke liggande så tänkte att jag likaväl kunde testa att återanvända det och registrera nr. för en liten utvärdering.
Citera
2021-05-28, 17:35
  #27
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Ja jag hade ett ostämplat frimärke liggande så tänkte att jag likaväl kunde testa att återanvända det och registrera nr. för en liten utvärdering.

Imponerande att du orkar, antar jag
Citera
2021-05-28, 18:23
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Tack för att du gjorde testet, då är det inget fel på surfen åtminstone ...nu gäller det att du får möjlighet att säga Hello Sweden varje månad också utan strul med du automatiska påfyllningarna

Ja, man blir lite orolig när abonnemanget är betalat ett år i förskott och det står att giltigheten snart går ut.

Förhoppningsvis så förnyas den och att det bara är datamängden som återställs.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback