Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-18, 11:46
  #1
Medlem
borjegs avatar
Det verkar som Hi3G slutat skriva i hallons kundforum. Där har det ju gått i samma riktining som i Vimlas kundforum, dvs blivit övergått till rena supportärenden.

Det är några veckor sen någon i hallons personal svara på något.

Lite förrädiskt om hallonkunderna tror att de frågar hallon, och sen inte får några svar. Det kan ju knappast vara bra reklam för hallon att kunderna känner sig övergivna.
Citera
2021-05-18, 11:55
  #2
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeg
Det verkar som Hi3G slutat skriva i hallons kundforum. Där har det ju gått i samma riktining som i Vimlas kundforum, dvs blivit övergått till rena supportärenden.

Det är några veckor sen någon i hallons personal svara på något.

Lite förrädiskt om hallonkunderna tror att de frågar hallon, och sen inte får några svar. Det kan ju knappast vara bra reklam för hallon att kunderna känner sig övergivna.

Bara supportärenden där och inga svar. Då fyller det ju ingen som helst funktion. Dags att lägga ner, så att inte fler blir lurade?
Citera
2021-05-18, 13:15
  #3
Medlem
stillsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borjeg
Det verkar som Hi3G slutat skriva i hallons kundforum. Där har det ju gått i samma riktining som i Vimlas kundforum, dvs blivit övergått till rena supportärenden.

Det är några veckor sen någon i hallons personal svara på något.

Lite förrädiskt om hallonkunderna tror att de frågar hallon, och sen inte får några svar. Det kan ju knappast vara bra reklam för hallon att kunderna känner sig övergivna.

Hallon är billigt och bra när det fungerar, men har en del att önska i övrigt kring funktionalitet och service när det väl uppstår en fråga. Jag kan leva med detta eftersom det är sjukt sällan jag överhuvudtaget behöver ställa en fråga.

Ställde dock en fråga via chattfunktionen för två veckor sedan och jag fick svar nästan omgående. Forumet lär väl försvinna inom sinom tid, lika bra det. Alternativt förlitar Hallon sig på att det finns andra användare som svarar för att kunna hålla nere personalkostnaden.
Citera
2021-05-18, 16:44
  #4
Medlem
gudrss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillsam
Hallon är billigt och bra när det fungerar, men har en del att önska i övrigt kring funktionalitet och service när det väl uppstår en fråga. Jag kan leva med detta eftersom det är sjukt sällan jag överhuvudtaget behöver ställa en fråga.

Ställde dock en fråga via chattfunktionen för två veckor sedan och jag fick svar nästan omgående. Forumet lär väl försvinna inom sinom tid, lika bra det. Alternativt förlitar Hallon sig på att det finns andra användare som svarar för att kunna hålla nere personalkostnaden.

Men om jag förstått rätt så mobbar personalen ut de som försökte hjälpa till och raderar deras inlägg.
Citera
2021-05-18, 16:52
  #5
Medlem
stillsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudrs
Men om jag förstått rätt så mobbar personalen ut de som försökte hjälpa till och raderar deras inlägg.

Det har jag varken erfarenhet av eller uppfattning om.
Citera
2021-05-18, 19:44
  #6
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudrs
Men om jag förstått rätt så mobbar personalen ut de som försökte hjälpa till och raderar deras inlägg.
Jag har aldrig fått något inlägg raderat av mina hjälpande inlägg, inte heller något där jag svarat lite elakt eller skrivit vad jag tycker. Men det gäller kanske inte alla. Håller med om att forumet i övrigt är riktigt dåligt. Undrar vad moderatorerna sysslar med om de nu ens är kvar?
__________________
Senast redigerad av stelex 2021-05-18 kl. 19:49.
Citera
2021-05-18, 21:01
  #7
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stelex
Jag har aldrig fått något inlägg raderat av mina hjälpande inlägg, inte heller något där jag svarat lite elakt eller skrivit vad jag tycker. Men det gäller kanske inte alla. Håller med om att forumet i övrigt är riktigt dåligt. Undrar vad moderatorerna sysslar med om de nu ens är kvar?

Kikade runt lite i forat nu och hittade lite av det som antytts ovan i tråden...
https://forum.hallon.se/abonnemang-k...0692#post20692
Det är ett par veckor gammalt och ingen reaktion från hallon.

Hallons personal har varit osynlig där i några veckor nu.
Citera
2021-05-18, 23:33
  #8
Medlem
stelexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Kikade runt lite i forat nu och hittade lite av det som antytts ovan i tråden...
https://forum.hallon.se/abonnemang-k...0692#post20692
Det är ett par veckor gammalt och ingen reaktion från hallon.

Hallons personal har varit osynlig där i några veckor nu.
Tack, det hade jag missat. Är inte inne på Hallons forum så ofta numera.
Citera
2021-05-20, 23:30
  #9
Medlem
PretIdiotiems avatar
Hallons forum verkar övergivet fortfarande. Konstigt att de inte annonserat ändringen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback