Citat:
Ursprungligen postat av
Pippi64
Endast "tanken" att Chrippa skulle kunna överleva påföljden driver Chrippas hatare och Anjos utvecklingsstörda fanboys till vansinne. De ligger sömnlösa i ren skräck att detta skulle kunna inträffa!
Många, många och MÅNGA år framöver skulle dessa sorgliga ursäkter till människor vakna upp kallsvettiga mitt i natten och VRÅLA: "men...Chrippa har ju hotat barn! Chrippa har stämplat grov misshandel mot min idol Jocke! Chrippa har misshandlat baaaarn! (och han är säkert pedofil också...för det har Anjo och Jocke insinuerat!)".

Det är märkligt annat hur det kan vara så viktigt för
alla Jockes och Anjos fans att hata och dom som skriker allra högst är inne för det 16 timmar per dygn och avskyr Chrippas skattesmitning. Dom roffar förmodligen åt sig tak över huvudet och mat på bordet av
våra skattepengar och dom är uppenbarligen arbetsföra, men bidragfuskar eller är ekonomiskt oberoende.
Bidragsfuskare har inte privilegiet att tas på allvar när skattefusk diskuteras. Jag bryr mig inte om att
mina skattepengar går till små skattefusk, däremot bryr jag mig om mina skattepengar går till att försörja nättroll som sysselsätter sig med att ljuga och förtala.
Är det inte uppseendeväckande att så många av dom människor som vältrat sig i äckel och hat dag som natt nu helt plötsligt tystnat, som om dom har fått koppel.
Tick
Tack