Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2021-05-14, 07:37
  #1
Medlem
Substans: Ecstasy
Ålder: 18 -20
Kön: Man
Tidigare drogerfarenheter: Cannabis, alkohol, tjack, E, Ketamin, Oxy

Tja flashback!
Detta är min första rapport här, hoppas ni uppskattar den

Nämner att detta utspelar sig för ca ett halv år.

18:00
Kvällen börjar med att jag och min polare som vi kan kalla G satt hemma oss mig och spelade mobil spel i väntan på vår polare S skulle dyka upp. Planen var att jag och S skulle poppa medans G skulle vara med som sällskap och eventuellt dricka någon bärs. S ställer in i sista stund vilket sög för jag hade längtat länge tills detta ögonblick. Eftersom G inte vill köra och att jag känner ej någon som vill köra så insåg jag att det kommer bli en nykter kväll tyvärr.

21:00
Jag ändrade mig senare då jag ville ha en bra kväll istället, så jag svalde ner tabletterna med glädje.
Jag och G satt i soffan och planerade hur resten av kvällen skulle se ut då vi var tvungna att dra ut senare. G kände för att dra hem sen eftersom jag ändå skulle träffa två andra polare ute.

21:40
Nu börjar det långsamt kicka in och jag börjar känna mig lätt i kroppen och lite ängslig vilket får mig att gå runt lite och städa i ordning i hemmet. Jag känner av som en känsla av deja vu i det hela vilket jag tidigare har känt av i början.

22:00
Nu börjar jag känna mig skön och varm vilket ger mig njutningar samtidigt som jag plockar upp disken.
Jag känner att hela studen är helt behaglig och jag vet att det kommer bli en grym kväll. Jag gaggar om massa intressant med G och det är så lättsamt och kul att prata med honom. Det är en låt jag nyligen hitta som jag måste sätta på i högtalaren och det var precis det mina öron ville höra.

22:15
Tiden flyger förbi och vi inser att det är bråttom ut eftersom min mamma kan komma när som helst.
Jag går med G hemåt och ger en bamse kram som adjö och mina ögon snurrar så mycket så jag håller på att ramla. Jag beger mig nu iväg själv med skön musik i öronen för att träffa dem andra.

22:30
Jag går senare på en rak väg som jag ser är helt tom, men sen tittar jag till vänster och precis bredvid mig så står det 2 personer med en hund som stirra på mig. Det kändes skumt för jag såg inte nån innan. Jag vandrar runt nu riktigt skön men lost då jag fattar inte varför jag är ute. Det tar ett tag innan jag kommer på att jag ska träffa polarna vilket jag glömmer snart igen.

22:50
Jag vandrar runt på en stig och tittar på gatlyktorna som lyser upp allt fint.
Längre bort ser det ut som min ena polare (som vi kan kalla P) komma gåendes emot mig. Jag går fram emot P och ser att det är hans kläder men när jag närmar mig så är det P:s pappas ansikte jag ser vilket gav mig panik då jag trodde att jag hälsa på honom helt ful i ansiktet. Iallafall så var det P och senare träffade vi upp polare H och bänka oss.

23:20
Jag mådde jätte bra och satt och snackade massa och rökte en cigg som tog för lång tid att tända för mina ögon kunde inte vara stilla. Jag försökte skriva till polare G hur mycket jag älskar honom men jag kunde inte heller få fram ett jävla ord så jag försökte ringa han vilket jag misslyckades med också.

23:50
Vi vandrar vidare till en park där jag sticker in huvudet i en rutschkana och där hör jag en klar och tydlig konversation mellan två vuxna vilket inte stämde. Senare tittar jag in i ett rödljus som sedan förvandlas till djävul liknande figurer som typ dansar och blir fler och fler.

00:20
P skulle dra hem så jag och H vandra ute lite till. Vid en liten stig längre bort ser jag runt 100 personer ståendes uppradade som en arme som är redo att gå till attack. Sen ser jag även en ledare som är en stor grabb som sprang runt där och hetsa upp dem alla för att gå till attack mot mig och H. Jag frågade H som är nykter och det var ingen där. Personerna försvann inte från synen så länge jag titta dit och de var relativt nära oss vilket var fränt. Jag blev aldrig rädd för hallucinationerna utan tyckte det var fränt att se.

00:40
H har dragit hem och jag går en liten promenad till innan jag går hem. På vägen såg jag nån människa som sen försvann och även såg jag ett gäng på ca 6 personer som pratade väldigt högt och skrattade massor. Det såg ut som vilka ungdomar som helst som stod där men jag fick känslan av de inte existerade, så jag gick emot dem för se om de var riktiga men när jag börja närma mig så försvann dem för synen.

01:00
Jag kommer hem och är riktigt nöjd med kvällen.
Citera
2021-05-14, 08:04
  #2
Medlem
Vad spelar ni för mobilspel?
Citera
2021-05-14, 08:54
  #3
Avstängd
link71s avatar
2/5 flashbacks från mig.
Citera
2021-05-14, 09:14
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Vad spelar ni för mobilspel?
Among us, bad eggs2
Citera
2021-05-14, 17:49
  #5
Medlem
Din rapport får 2/5.

Hur många piller/hur mycket MDMA om du vet ungefär hur mycket magisk glädjesubstans knapparna innehöll?

Var det din första gång på MDMA? I sådana fall vill jag säga jag är ruskigt avundsjuk på dig, första gångerna jag tog MDMA är nog några av mina favorittillfällen i livet. Handlar dock mycket om set and setting och inte bara om själva substansen.
Citera
2021-05-15, 16:03
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majvor1
Din rapport får 2/5.

Hur många piller/hur mycket MDMA om du vet ungefär hur mycket magisk glädjesubstans knapparna innehöll?

Var det din första gång på MDMA? I sådana fall vill jag säga jag är ruskigt avundsjuk på dig, första gångerna jag tog MDMA är nog några av mina favorittillfällen i livet. Handlar dock mycket om set and setting och inte bara om själva substansen.

Jag har kört ett antal gånger tidigare men denna gång var speciell för mig (pga hallisar).

Jag tog 2 och en halv som kranen påstod skulle inehålla 280 mg (behöver mkt). Dem var starka och bra så dem låg över 200 säkert.
Citera
2021-06-07, 15:51
  #7
Medlem
Har aldrig fått halicar på E eller Mdma
Citera
2021-06-07, 16:24
  #8
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivandrago91
Har aldrig fått halicar på E eller Mdma

Testa ta t.ex. 200mg, 1-2h senare så tar du 100mg. Sen 4h efter det så fyll på 150mg, 2-3h efter det på med 150mg till. Då ska du nog få se på hallisar

Om du är van användare kan du väl ta typ 250, 200, 200, 200 eller något. Anpassa helt enkelt efter hur mycket du tror du pallar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback