2022-05-12, 20:27
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Hade Clark problem med för tidig utlösning?
Ska man tro serien verkar han haft exakt noll problem med det
Citera
2022-05-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Skeva kvinnosyner? Jag tycker serien gestaltar den kvinnliga naturen på ett alldeles förträffligt sätt. Incels borde ta lärdom av sensmoralen och arketypen som karaktären gestaltar om dom vill ligga

Så genom att ljuga, stjäla och manipulera alltså.
Vilken åsna du är.
Citera
2022-05-12, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Glorifiera? Har du sett serien? CO framställs ju som en idiot. Finns inget gott att säga om honom alls.

Såg dom ca första 20 minuterna så mycket möjligt att jag gjort en orättvis bedömning på serien som helhet. Det lilla jag såg så framställdes han iallafall som en cool och busig rockstjärna/rebell.
Citera
2022-05-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
I expressen står det om Clarks ”sexkritik” av serien men det är premium. Nån som har premium och kan berätta vad det är han kritiserar?

Förmodligen för att han var en urkass älskare, tänkte bara på sig själv och kom efter tre juck och en suck. 😀😀😀😀
Citera
2022-05-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Såg dom ca första 20 minuterna så mycket möjligt att jag gjort en orättvis bedömning på serien som helhet. Det lilla jag såg så framställdes han iallafall som en cool och busig rockstjärna/rebell.
Du får se det som att Clark framställer sig själv som rockstjärna. Tittar du på serien borde inse ganska snabbt att han egentligen bara är en psykopat som lyckas charma och utnyttja alla människor han stöter på.

Det är rövarhistorier från mannen själv på film. ALLT ska tas med en nypa salt.
Citera
2022-05-13, 00:30
Medlem
best of kaj-robert https://youtu.be/KzAaDNFJMo0
Citera
2022-05-13, 03:54
Medlem
carltellin88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadfan4
best of kaj-robert https://youtu.be/KzAaDNFJMo0

Har aldrig sett Björn Gustafsson så bra! Kristian Luuk däremot får man ta fram skämskudden varje gång...
Citera
2022-05-13, 04:35
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Hade Clark problem med för tidig utlösning?
Kanske Maud, eller vad hon heter, hade trång och härlig fitta. Sedan kom morsan med en slapp en och Clark behövde pumpa som en galning för att känna något.
Citera
2022-05-13, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Det förändras allt eftersom serien pågår. Det man ser är ju en egoistisk idiot som sabbar alla relationer han har. Usel älskare med uppblåst självbild. Visst, snacka kan han men han är ju en vidrig typ. Kan inte låta bli att begå brott och bråka och kan inte låta bli att åka fast. Sen när boken om honom ska skrivas blir han så jäkla stressad och ängslig när författaren får för sig att prata med de som känner honom och inte bara han själv. Då blir han aggressiv och rädd.

Men! Bra serie!
Tycker bara de som snackar om glorifiering knappt verkar ha sett serien. Det är ju Clarks liv ur hans egna ögon men inte ens där är det särskilt rosenskimrande.
Citera
2022-05-13, 05:38
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Syndromet ja men frågar du en random amerikan vem Clark är blir det nog inte många rätt.

Samma med svenskar. Jag hade själv ingen aning om vem Clark var innan jag såg serien.
Citera
2022-05-13, 06:31
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Samma med svenskar. Jag hade själv ingen aning om vem Clark var innan jag såg serien.

Fast på den punkten är du nog inte representativ. Han är rätt välkänd.
Citera
2022-05-13, 11:48
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Förmodligen för att han var en urkass älskare, tänkte bara på sig själv och kom efter tre juck och en suck. 😀😀😀😀
Ja det kan man tänka sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in