BO var en riktig Horunge enligt mig, han pressade min familj på 150-200K som han var skyldiga andra. Hade även en pistol mot min mors huvud. Så jag är bara glad att han är död 😃
BO var en riktig Horunge enligt mig, han pressade min familj på 150-200K som han var skyldiga andra. Hade även en pistol mot min mors huvud. Så jag är bara glad att han är död 😃
Delar bilden av att FLG lär ligga bakom, men vill ändå varna för att inlägget överst här är vår enda egentligen källa på adressen. Med all respekt, Chicago163 - du har bra koll men är också något av en loose cannon. Sett flera tillfällen du presenterar spekulation som fakta, så jag skulle gärna se en kompletterande källa. Det gäller även dina uppgifter/spekulationer om att Capone var egentliga måltavlan. De inblandade kan ha flera konflikter igång samtidigt, och även om Instagram kan ge stöd till teorier - exempelvis vad gäller de nära banden mellan folk kopplade till DP och HH - tenderar du att dra väl stora växlar på enbart vem som följer vem och liknande.
Här tror jag också vi bör avvakta. Jag delar, uppenbarligen, bilden av en nära relation mellan folk kopplade till DP och HH, men det i sig innebär inte att de två ligger bakom mordet i Kista. Som jag skrev ovan saknas ju där en historia av konflikt, vilket ska finnas mellan grupperingarna bakom det mordet. Vad gäller just den hypotesen passar 24K och HLS, som nämnts i den tråden, bättre.
Sen tror jag också vi bör tänka på att två tidigare rivaliserande grupperingar-uppgiften är just en hypotes som bygger på att polisen kontrollerat folk med en tom sportbag. Hur välgrundad är den? Inte alltid polisen har stenkoll.
Hur säkra kan vi vara på att det bara är den tomma sportbagen? Polisen går ju knappast ut med allt de har
Hur kommer det sig att han pressade just dig? Fick han pengarna?
BO var från Jakobsberg och förmodligen springis åt HSL eller hämtade produkter av dom då HSL är starka i Jakobsberg. Länken med BO och DP springisar kan vara just därför.
BOs koppling med HH är svag förutom att han kanske gjort några stölder tillsammans med vissa HH springisar när dom varit yngre.
Sörjer nån ens över BO:s död? Ingen minnesplats eller minnesstund, ganska tragiskt. Verkar inte vara någon stor förlust för HSL, DP & HH. Iallafall så hoppas jag att någon känner sorg och ser till att hedra sin fallna kamrat på ett värdigt sätt.
Hur hamnar man i en sån situation att man blir föremål för utpressning?
Sörjer nån ens över BO:s död? Ingen minnesplats eller minnesstund, ganska tragiskt. Verkar inte vara någon stor förlust för HSL, DP & HH. Iallafall så hoppas jag att någon känner sorg och ser till att hedra sin fallna kamrat på ett värdigt sätt.
Det var visst en minnesplats. Vet inte exakt vary men jag såg stt de skulle hålla en minnesplats för honom. Kolla Benjigolds story på instagram så ser du den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!