Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2021-05-11, 00:50
  #1
Medlem
Tjena!

Onekligen så har jag aldrig fått en kick av mdma i kristall form provat tre gånger inkl denna rapport. Första var jag nog alldeles för koksad och andra gången tömde jag en svartklubb på all dess vatten. Dock utomlands detta.

Denna trip skedde i Sverige. En kväll efter arbetet talade min kollega om för mig att hon skaffat mdma kristaller och ville vi skulle dela på en gubbe tsm. Ja tänkte rent generellt (gratis knark why not) så hamnade vi på en natt klubb och lade lite i mitt glas sedan hennes. Gick sisådär 30 min ingen effekt hon fyllde på och fyllde på. Relativt sporadisk fem tillfället på 40 minuter. Efter dryg en och halv timma efter första intag känner jag hur koppen börjar darra och mina knän blir svaga. Kände mig lite som en spaghetti. Jag tog genast tag i kollegan och sa vi måste härifrån annars torskar jag. Vi gick ur klubben och längst en gata i innerstaden får jag idé att ringa en polare som bor i närheten. Han var dock ej hemma men hade gömt en nyckel just för sådana fall. Så vi traskade dit och så hoppade hon på mig vrålkåt. Jag kände shit, dock tittade ner på min besvikna gummikuk. Saken gjordes ej bättre av att hon lade sig på köksbordet samt började föra in en brödkavel i hennes underliv. Hon försökte hjälpa mig på traven och samtidigt ringer snubben som vi var hos på FaceTime. Han frågade vad vi gjorde och så tog jag ner kameran och visade vad hon gjorde. Han sa där om fem. Snubben dök upp efter en stund men en gubbe kola och då började vi ladda på det. Tiden gick och vi försökte ligga på alla möjliga sätt till och med då. Men min besvikelse vägrade. Det slutade med snubben stack och lämnade oss kvar och vad jag minns så tror jag vi satt fyra timmar i ett badkar och försökte ha sex..

Största besvikelsen i livet. Men annars najs trip
Citera
2021-05-11, 04:34
  #2
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harblax
Tjena!

Onekligen så har jag aldrig fått en kick av mdma i kristall form provat tre gånger inkl denna rapport. Första var jag nog alldeles för koksad och andra gången tömde jag en svartklubb på all dess vatten. Dock utomlands detta.

Denna trip skedde i Sverige. En kväll efter arbetet talade min kollega om för mig att hon skaffat mdma kristaller och ville vi skulle dela på en gubbe tsm. Ja tänkte rent generellt (gratis knark why not) så hamnade vi på en natt klubb och lade lite i mitt glas sedan hennes. Gick sisådär 30 min ingen effekt hon fyllde på och fyllde på. Relativt sporadisk fem tillfället på 40 minuter. Efter dryg en och halv timma efter första intag känner jag hur koppen börjar darra och mina knän blir svaga. Kände mig lite som en spaghetti. Jag tog genast tag i kollegan och sa vi måste härifrån annars torskar jag. Vi gick ur klubben och längst en gata i innerstaden får jag idé att ringa en polare som bor i närheten. Han var dock ej hemma men hade gömt en nyckel just för sådana fall. Så vi traskade dit och så hoppade hon på mig vrålkåt. Jag kände shit, dock tittade ner på min besvikna gummikuk. Saken gjordes ej bättre av att hon lade sig på köksbordet samt började föra in en brödkavel i hennes underliv. Hon försökte hjälpa mig på traven och samtidigt ringer snubben som vi var hos på FaceTime. Han frågade vad vi gjorde och så tog jag ner kameran och visade vad hon gjorde. Han sa där om fem. Snubben dök upp efter en stund men en gubbe kola och då började vi ladda på det. Tiden gick och vi försökte ligga på alla möjliga sätt till och med då. Men min besvikelse vägrade. Det slutade med snubben stack och lämnade oss kvar och vad jag minns så tror jag vi satt fyra timmar i ett badkar och försökte ha sex..

Största besvikelsen i livet. Men annars najs trip

vad vill du få sagt? är det en tripp rapport eller försöker du bara skriva av dig? det va väldigt osammanhängande och ditt rus gjorde dig till spaghetti end off the story eller?
Citera
2021-05-11, 22:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harblax
Tjena!

Onekligen så har jag aldrig fått en kick av mdma i kristall form provat tre gånger inkl denna rapport. Första var jag nog alldeles för koksad och andra gången tömde jag en svartklubb på all dess vatten. Dock utomlands detta.

Denna trip skedde i Sverige. En kväll efter arbetet talade min kollega om för mig att hon skaffat mdma kristaller och ville vi skulle dela på en gubbe tsm. Ja tänkte rent generellt (gratis knark why not) så hamnade vi på en natt klubb och lade lite i mitt glas sedan hennes. Gick sisådär 30 min ingen effekt hon fyllde på och fyllde på. Relativt sporadisk fem tillfället på 40 minuter. Efter dryg en och halv timma efter första intag känner jag hur koppen börjar darra och mina knän blir svaga. Kände mig lite som en spaghetti. Jag tog genast tag i kollegan och sa vi måste härifrån annars torskar jag. Vi gick ur klubben och längst en gata i innerstaden får jag idé att ringa en polare som bor i närheten. Han var dock ej hemma men hade gömt en nyckel just för sådana fall. Så vi traskade dit och så hoppade hon på mig vrålkåt. Jag kände shit, dock tittade ner på min besvikna gummikuk. Saken gjordes ej bättre av att hon lade sig på köksbordet samt började föra in en brödkavel i hennes underliv. Hon försökte hjälpa mig på traven och samtidigt ringer snubben som vi var hos på FaceTime. Han frågade vad vi gjorde och så tog jag ner kameran och visade vad hon gjorde. Han sa där om fem. Snubben dök upp efter en stund men en gubbe kola och då började vi ladda på det. Tiden gick och vi försökte ligga på alla möjliga sätt till och med då. Men min besvikelse vägrade. Det slutade med snubben stack och lämnade oss kvar och vad jag minns så tror jag vi satt fyra timmar i ett badkar och försökte ha sex..

Största besvikelsen i livet. Men annars najs trip

Tack för en fin rapport! Det kan ju vara så att du inte haft bra MDMA de andra gångerna och denna gången fick du tag i dunder. Testa en mindre dos så har du det säkert trevligare nästa gång, kanske 50 eller 100mg, gärna uppdelat. Vill du kunna ha sex så kanske du bör gå så lågt som 25-40mg totalt.
Återdosera inte förrän minst en timme gått!

Kan även rekommendera denna sidan: https://rollsafe.org/ och att du tar speciella kosttillskott innan, under och efter trippen. Kyl ner dig själv, speciellt huvudet, med vatten och luft, så tar hjärnan mindre stryk med!

Det är även bra att planera lite aktiviteter som t.ex. sån där spindelmassage-grej för huvudet, mysiga filtar, kanske dofter, färgglada pennor, lite lätta yoga videos att följa med på.
Citera
2021-05-12, 00:16
  #4
Medlem
JojjeMeduzas avatar
För kort för att ens kalls för tripprapport. Även fast mina rapporter har varit kortisar så tog TS rekordet. Men annars vist det är rätt nice med MDMA.
Citera
2021-09-11, 01:03
  #5
Medlem
Brashears avatar
Herrej*vlar du, det låter som en Vad ska man säga?? Var det behagligt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback