Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-20, 04:48
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Vad har han för diagnos mer än utvecklingsstörning? Aspeberger?
Vad har muslimerna för diagnos som reagerar på det viset ? Det är mycket mer intressant att få höra. Jag tycker att det är mer anmärkningsvärt att så många muslimer beter sig så primitivt än att en person beter sig som han gör. Och att alla människor inte tycker det är mycket märkligt enligt mig.
Citera
2022-05-20, 05:06
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luntmakaren
Men vad tröttsamt...
En begåvningsutmanad dansk ”politiker” vill retas och skapa motsättningar.
Tycker förvisso att det är helt makalöst löjligt att inte kunna avbilda profeten och att reaktionerna på det är orimliga, men Paludans aktiviteter har ingen plats ändå, mest för att de är helt meningslösa. Vad ska han bevisa?
Inte bevis något. Han upplyser svenska folket konsekvenserna av fylla landet med primitiva varelser som inte har utvecklats dom senaste 1500 åren. Om man behöver en imam i moskén som talar om för en hur man ska tänka tro och leva sitt liv så skulle jag påstå att man lider av någon allvarlig diagnos. Vi i Sverige brukar plasera sådan människor som inte kan tänka och fatta rationella beslut själv på något hem med personal dygnet runt.
Citera
2022-05-20, 07:18
  #267
Medlem
Anledningen till att polisen inte vill ge han tillstånd är förmodligen att allmänheten får se vilka djur muslimerna är.

Dels kommer många få en mer negativ inställning till dom, vilket inte går för sig, det är ju pk världens gullungar.
Dels kommer sossarna förlora röster.
Citera
2022-05-20, 11:47
  #268
Medlem
swebarbs avatar
han verkar inte ha kommit eller? stod att det skulle vara från 10.. kanske blev inställt.
Citera
2022-05-20, 18:56
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Vad har muslimerna för diagnos som reagerar på det viset ? Det är mycket mer intressant att få höra. Jag tycker att det är mer anmärkningsvärt att så många muslimer beter sig så primitivt än att en person beter sig som han gör. Och att alla människor inte tycker det är mycket märkligt enligt mig.
Låg IQ. Det har redan visats i undersökningar. Låg kontrollförmåga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback