• 1
  • 2
2021-05-05, 20:47
Medlem
Nordea höjer vardagspaket till 39 kr. 468 per år. Jävligt dyrt. Jag har bara lön. Vilken bank ska jag byta till? Självklart ska jag ha Swish och allt annat.
2021-05-05, 20:56
Medlem
Stadsarkitektens avatar
Skandiabanken har gratis kort, konto, Swish, app och nätbank.
2021-05-05, 20:57
Medlem
Om man är pluskund då?
2021-05-05, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Om man är pluskund då?

Plus?
2021-05-05, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Plus?

Nordea rabatterar till pluskunder
2021-05-05, 21:18
Medlem
stillsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stadsarkitekten

Deras vardagspaket är väl kostnadsfritt? Men kort ingår inte i vardagspaketet och kostar 20 kr/mån (gratis första året)...
2021-05-05, 21:30
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Nordea höjer vardagspaket till 39 kr. 468 per år. Jävligt dyrt. Jag har bara lön. Vilken bank ska jag byta till? Självklart ska jag ha Swish och allt annat.

Precis varenda bank har samma service nuförtiden. Bara olika avgifter. Bara kör när du inte är nöjd. Har bytt bank 3 gånger på 6 år, för att de passar på att mjölka avgifter på trogna kunder
2021-05-06, 04:33
Medlem
Citat:

Nordea,swedbank och seb ska man aldrig göra affärer med dom är sjuka i huvudet.

De har börjat skicka hem brev till folk där de frågar varför man tagit ut sina egna pengar från bankomaten och vad man använt sina egna pengar till.
inget svar så stänger dom kontot.

Detsamma med swish och massa annat.

OCh så vill de inte hantera kontanter. Det är som en skoaffär utan skor. Helt sinnessjukt.

De bara höjer avgifterna och sparkar all personal och stänger vartenda kontor så folk blir arbetslösa.

Och så betalar vi kortköpsavgifter varje dag 24 h som de blir rika på när tomtar betalar med kortet i butiker.
2021-05-06, 04:36
Medlem
Vill ni snuva bankerna på pengar ska ni alltid ta ut pengar på automaten.Skapar jobb åt svenskarna samtidigt som bankerna inte får in sina kortköpsavgifter på varje kortköp.
Dubbel win win
2021-05-06, 05:54
Medlem
Duerfs avatar
Vad jag kan se kostar det 36 kr/mån nu för kort och betaltjänst. Jag vet inte om en prishöjning på 3 kr/mån är trådvärdigt.
2021-05-06, 06:51
Medlem
Lingon_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stadsarkitekten

Enbart i ett år dock. Dock billigast av alla vettiga internetbanker även efteråt.
2021-05-06, 08:22
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillsam
Deras vardagspaket är väl kostnadsfritt? Men kort ingår inte i vardagspaketet och kostar 20 kr/mån (gratis första året)...

Kort borde man kunna lösa genom ett gratis kreditkort som man betalar av innan räntan börjar ticka.

Nu brukar ju Svensson inte klara av detta utan köpdjävulen kommer fram och folk har balans på kreditkortet som ligger och tickar pengar... Men det är ju en diskussion för en annan tråd.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in