Man måste ju känna någon form av dragning och de flesta av dom sakerna jag raddat upp riskerar att göra att man inte vill ligga med en sån ens. Jaaa när man va ung säkert, men då dög dom till och knulla ja men sen fick man byta nummer för o bli kvitt dom också.
Att bygga upp ett förhållande på ekonomi visst. Men med ren attraktion kan man tillsammans ta över världen. Jag rekommenderar inte bonnie and clyde, Men äkta kärlek kommer stå fast.
Att bygga upp ett förhållande på ekonomi visst. Men med ren attraktion kan man tillsammans ta över världen. Jag rekommenderar inte bonnie and clyde, Men äkta kärlek kommer stå fast.
Vem vet. Sedan får man beakta att red flags är beroende av ålder och var man är i livet.
Saknar körkort
Har långt hår
Har många "tjejkompisar"
Blir lätt arga
Kan inte meka bil
Dricker ofta
Äter antidepp
Arbetslös
Outbildad
Firar inte jul
Kör lastbil
Har en gamingdator
Går inte upp tidigt
Vill att tjejen klipper gräset och han tar disken
Inga ambitioner
Inga drömmar
Piercingar
Har katter
Vill inte ha hus
Tar inga initiativ
Utvecklas inte i livet
Bor i en förort
Bor på söder
Tränar kampsport
Låg energinivå
Fel stjärntecken exempelvis lejon, jungfru, vädur, oxe, kräfta, fisk
Gillar att shoppa
Vaxar sina ben
Sminkar sig
Använder inte parfym
Asså listan kan göras hur lång som helst 🤣
Dom flesta punkterna passar in på araber. Kort och gott undvik araber.
Vad brukar få dig att se upp då du träffar ny manlig bekantskap?
Här är några av mina "red flags" som kommit uppviftande:
- Han klarar ej hålla sin hygien.
- Vartannat ord är en svordom.
- Hög alkoholkonsumtion.
- Lovar att ringa, men gör det ej, sedan en lång rad ursäkter. (Ta den om Rödluvan och vargen också...)
- Bor hemma hos mamma.
- Blir nervös då känslor avhandlas, kan ej uttrycka sina egna känslor.
- Humorbefriad.
- Skrytsam (Mycket prat och lite verkstad).
Finns hur mycket som helst, men fortsätt fyll på ni.
Minus 2 på den listan så var det exakt en kille jag träffade under en tid. Det helvete han orsakade vill du inte ens veta så dina observationer är helt riktiga. Real spooky stuff. Sybd han var dösnygg annars och jobbade heltid inom IT sektorn men wow.. Han är idag fullt ut psykiskt sjuk btw. Han klarar bara arbetet sedan är vardagen helt kaputt.
Saknar körkort
Har långt hår
Har många "tjejkompisar"
Blir lätt arga
Kan inte meka bil
Dricker ofta
Äter antidepp
Arbetslös
Outbildad
Firar inte jul
Kör lastbil
Har en gamingdator
Går inte upp tidigt
Vill att tjejen klipper gräset och han tar disken
Inga ambitioner
Inga drömmar
Piercingar
Har katter
Vill inte ha hus
Tar inga initiativ
Utvecklas inte i livet
Bor i en förort
Bor på söder
Tränar kampsport
Låg energinivå
Fel stjärntecken exempelvis lejon, jungfru, vädur, oxe, kräfta, fisk
Gillar att shoppa
Vaxar sina ben
Sminkar sig
Använder inte parfym
Asså listan kan göras hur lång som helst 🤣
Hade bara en enda som stämde in på mig, jag använder inte parfym för det fuckar upp hälsan på sikt.
Nu är jag uppenbarligen inte kvinna, men ett tips på något att undvika, är killar som klagar mycket, och som pratar mycket om sin hälsa och sina krämpor. Om det beteendet framkommer tidigt i förhållandet, så kommer det bara bli värre. Dessa män har sällan en verklig sjukdom, utan är bara under ständig "utredning". Det verkar var en sorts man som aldrig fick tillräcklig uppmärksamhet av mamma, och som ska igen det i vuxen ålder. Inget du kommer orka med mer än några månader.
Nu är jag uppenbarligen inte kvinna, men ett tips på något att undvika, är killar som klagar mycket, och som pratar mycket om sin hälsa och sina krämpor. Om det beteendet framkommer tidigt i förhållandet, så kommer det bara bli värre. Dessa män har sällan en verklig sjukdom, utan är bara under ständig "utredning". Det verkar var en sorts man som aldrig fick tillräcklig uppmärksamhet av mamma, och som ska igen det i vuxen ålder. Inget du kommer orka med mer än några månader.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!