9 297 besökare online
858 139 medlemmar • 45 867 500 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Övrigt > Sista utvägen - för ämnen som saknar eget forum
Svara på ämne
Ämnesverktyg
SinCity
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Den som eventuellt skulle få för sig att hindra mig från att få tillträde till Guds Lusthus (toaletten) när jag är riktigt bajsnödig får troligtvis ont nånstans... hittils har detta aldrig hänt då jag ofta ser ut som om jag skulle kunna strypa ett barn om jag inte får skita genast...

Angående varför det är skönt att skita är för att man har grejjer inuti kroppen som den inte längre har någon större användning för och vill göra sig av med fortast möjligt (det är inte meningen att man ska ha grejjer i tjocktarmen en längre tid, sånt som vistas där klassas av kroppen som onödigt skräp, jämför med vad som händer om man råkar få ner vatten i luftstrupen... du hostar dig blå för att eventuellt få väck vattnet... jämför även med vad som händer när du får in damn i näsan... exakt samma sak... det är retsamt för kroppen och det måste väck... försvarsmekanism kallas det)

Men, det är ju varken euforiskt eller skönt att hosta upp nåt som kommit ner i fel strupe...Men, å andra sidan om det var lika obehagligt att släppa lös det bruna artilleriet så kanske man inte gjort det så gärna, med otrevliga konsekvenser som följd.

Jag är inte google...

Thiesen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Men, det är ju varken euforiskt eller skönt att hosta upp nåt som kommit ner i fel strupe...Men, å andra sidan om det var lika obehagligt att släppa lös det bruna artilleriet så kanske man inte gjort det så gärna, med otrevliga konsekvenser som följd.

Ser man på... en som har fattat galoppen... :-)

Det är ungefär på samma sätt som att det är skönt när man har sex med en tjej för att vi ska föröka oss... hade det inte varit skönt för oss så hade vi troligtvis inte varit så många idioter på den här planeten...

SinCity
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Ser man på... en som har fattat galoppen... :-)

Det är ungefär på samma sätt som att det är skönt när man har sex med en tjej för att vi ska föröka oss... hade det inte varit skönt för oss så hade vi troligtvis inte varit så många idioter på den här planeten...

Ja, och hade sex varit lika skönt som att skita så hade vi varit överbefolkade för länge sedan!

Jag är inte google...

ubbe1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Så du menar att om man får vatten i luftstrupen och håller på att kvävas så är det inte lika prioriterat som att skita?

SinCity
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubbe1
Så du menar att om man får vatten i luftstrupen och håller på att kvävas så är det inte lika prioriterat som att skita?

Beror väl på hur mycket vatten det handlar om och hur skitnödig man är?

Jag är inte google...

smooth
Medlem
smooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 040ACAB
Personligen så ser jag det som dagens höjdpunk att låsa in sig på skithuset med en tidning. Där inne kopplar jag bort från ALLT, bryr mig inte om telefonenn ringer eller nåt.

Skönt att sitta där 10 minuter och bara skita och läsa. FUCKING LOVE IT

Så talar en vis man. Instämmer helt

brobban
Medlem
brobbans avatar
Det är skönt att skita.

Svara på ämne
Topp Dela »