2023-09-06, 00:41
Medlem
kukflashs avatar
Har sett ett par avsnitt innan lggdags och mste sga - vilken kvalificerad skit. Tycker synd om tjejerna som mste vlja bland dessa killar som r nedlusade med fula trashiga tatueringar (tillexempel jnsen som har tatuerat 2 st flygande penisar p brstet) eller flintskalliga tjocka killar. Fy fan.
Citera
2023-09-06, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Man har inte lst den hr trden iaf avsatt den frigida barnprogramledaren, inte heller lr dom vl stta peruk p kvinnernas kala skitfitter 🙅

Och dom rakade pungkulorna?

Rkade se ett program. Igr. Ngon minut. Av misstag. Skall inte upprepas.

Men svara grna p frgan?
Citera
2023-09-06, 01:57
Medlem
ziggarillens avatar
Helt sjukt program. Ungefr som en auktion dom hade frr med kreatur. Alla ser likadana ut dessutom s det borde inte vara s svrt att vlja.
Citera
2023-09-06, 02:04
Medlem
R5As avatar
Det hr r allts vad samhllet gr till.
Ja alla som jobbar med det som kallas tv mste ju hitta p massa dumheter fr att behlla sina jobb. Vi skulle behva lite Stalinism i Sverige.
Citera
2023-09-06, 11:26
Medlem
Hr var det ju aktivitet. Finns den nya ssongen tillgnglig, tnkte man ju d. Men istllet visade det sig vara en samling knppisar som bara ville kritisera programmet! Ingen tvingar er att se ett tv-program som ni inte frstr er p! Pundhuven!
Senast redigerad av Friese 2023-09-06 kl. 11:28.
Citera
2023-09-06, 11:45
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakedattraction21
Alla Mn p samma sida:
https://imgbox.com/g/D2qq9hD0ID

Tror ni att dom medvetet bara tog med killar med sm kukar, fr att snna som jag ska m bttre? Eller r det hr standarden i Sverige?
Citera
2023-09-13, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Hr var det ju aktivitet. Finns den nya ssongen tillgnglig, tnkte man ju d. Men istllet visade det sig vara en samling knppisar som bara ville kritisera programmet! Ingen tvingar er att se ett tv-program som ni inte frstr er p! Pundhuven!
Men det r ju Flashback, enda personerna som hnger hr r folk som tycker om att se ner p allt samtidigt som de visar hur mycket kunskap de br p oavsett mne.
Citera
2023-09-13, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
D hade den dykt upp vi det hr laget
Det hr r ju definitionen av en Flashbackare
Citera
2023-09-13, 12:42
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cstyle12
Det hr r ju definitionen av en Flashbackare

Ls detta istllet:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...stam-bekraftar
Citera
2023-09-13, 20:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Tror ni att dom medvetet bara tog med killar med sm kukar, fr att snna som jag ska m bttre? Eller r det hr standarden i Sverige?
Jag sg ett par normala i montaget innan jag fick nog
Citera
2023-09-14, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Ax*l som deltog och dejtade killar visar sin p X (Twitter). Ser ut att vara medel.
Citera
2023-10-11, 22:23
Medlem
EssGunillAss avatar
Inser nu att en relativt nyanstlld kollega varit med i programmet 🙈
Personen r trevlig men jag kommer ha svrt att inte tnka p att personen varit naken p tv😂
Annars tycker jag den svenska versionen av programmet r riktigt dligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in