• 1
  • 2
2021-04-24, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Nejmän så du säger, det kan inte varit så att jag var hemma hos en person som är högst kopplad till ärendet och var tvungen att rycka in digitalt och att jag råkade höra och se lite av misstag? Det är långt ifrån första gången den händer sedan april -maj 2020.Jag såg ingen text, såg bilden via PMF och hörde ena partens samtal. Mer än så berättar jag inte.

nä jag vill uppriktigt talat inte veta, du är ett troll, och om man inte vill berätta och bara leka till sig uppmärksamhet så ska man bara hålla käften, kan du inte dom moraliska reglerna på Flashback?

PMF och EFP hit och dit, knacka på närmsta dagis på måndag och fråga barnen där om dom vill vara med på dina detektiv lekari stället.
Citera
2021-05-13, 18:55
Medlem
Instagramkontot wildsverige har i händelser lagt upp video på insatsstyrka som griper en person i Backa, är det detta ärende?
Citera
2021-11-15, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Instagramkontot wildsverige har i händelser lagt upp video på insatsstyrka som griper en person i Backa, är det detta ärende?
Nej det har inget me det o göra, men vet du vad som pågår i backa nu? Känns som att ett krig närmar sig mer o mer, Lite 2012-2014 känslor!
Citera
2021-11-15, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pannsvett
Va? Vad är det du snackar om? Snapchat

Det handlar om Encrochat.

Det finns ingen källa, inget seriöst nätverk som dom i Backa skulle sitta och leka på en barnapp Låter ju inte ens klokt någonstans, det står att dom avslöjats genom Encrochat och inget mer.
Du säljer ju inte mot slutkund via encro pappskalle. Hade blivit jävligt lite pengar in.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in