Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-30, 22:48
  #2245
Medlem
jugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B Nazty
*bump*

Men vart fan är bilderna?

Vad är det för bilder som du saknar.

Det finns nya bilder på natta (har kirurgtejp på halsen) och didis kista(från begravningen) på nattas playahead konto.
Citera
2006-07-01, 01:00
  #2246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugge
Vad är det för bilder som du saknar.

Det finns nya bilder på natta (har kirurgtejp på halsen) och didis kista(från begravningen) på nattas playahead konto.

En nyare bild på Kenny.
Citera
2006-07-01, 12:19
  #2247
Medlem
Någon av er med lite insikt i det här fallet som vet vad det är som händer närmast i det här ärendet?
Vart är han nu?
Är sinnesundersökningen klar?
När börjar rättegången?

osv osv...vadan denna mediala tystnad?
Citera
2006-07-03, 14:08
  #2248
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Någon av er med lite insikt i det här fallet som vet vad det är som händer närmast i det här ärendet?
Vart är han nu?
Är sinnesundersökningen klar?
När börjar rättegången?

osv osv...vadan denna mediala tystnad?

Medierna har nog fått munkavle precis som hon som överlevde efter all kritik och moralpanik som spred sig över landet när hon framträdde i tidningen
Citera
2006-07-03, 22:19
  #2249
Medlem
För oss som inte orkar öppna ett PA-konto, kan inte någon länka till bilderna?
Citera
2006-07-04, 02:16
  #2250
Medlem
Laurentiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WinDrop
För oss som inte orkar öppna ett PA-konto, kan inte någon länka till bilderna?

Om du syftar på de bilder där N har tejp på halsen (snarare plåster enl. mig) och den på kistan så handlar det om följande alster:

Bild 1
Bild 2
Bild 3

Och innan någon börjar gnälla om att man inte ska hänga ut minderåriga brottsoffer här på FB så rör sig det här om länkar till fler på PA:s server. Bilder som N själv har valt att publicera.

Det finns för övrigt en del annat nytt i hennes galleri, men inga bilder där man ser några avsevärda spår av händelsen som den här tråden berör.
Citera
2006-07-04, 02:31
  #2251
Medlem
Megadeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laurentius
Om du syftar på de bilder där N har tejp på halsen (snarare plåster enl. mig) och den på kistan så handlar det om följande alster:

Bild 1
Bild 2
Bild 3

Och innan någon börjar gnälla om att man inte ska hänga ut minderåriga brottsoffer här på FB så rör sig det här om länkar till fler på PA:s server. Bilder som N själv har valt att publicera.

Det finns för övrigt en del annat nytt i hennes galleri, men inga bilder där man ser några avsevärda spår av händelsen som den här tråden berör.

tror att jag med flera användare skulle uppskatta alla länkar som finns på hennes pa sida.
Citera
2006-07-04, 03:06
  #2252
Avstängd
http://f.playahead.com/71/e523660cfc...300de46045.jpg

Intressant bild, med beskrivning: hästen såg mig

Nej det är inget skämt.
Citera
2006-07-04, 10:54
  #2253
Avstängd
PolarenPärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rippad&Stenhård
http://f.playahead.com/71/e523660cfc...300de46045.jpg

Intressant bild, med beskrivning: hästen såg mig

Nej det är inget skämt.

Tja man kan anta att denna tjej har ett fantastiskt psyke och att hennes återhämtning gått förvånandsvärt bra. Kanske det fina sommarvädret som haft inverkan eller alla goda kamrater. Humorn verkar ju vara tillbaka igen..
Citera
2006-07-04, 17:55
  #2254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär

Tja man kan anta att denna tjej har ett fantastiskt psyke och att hennes återhämtning gått förvånandsvärt bra. Kanske det fina sommarvädret som haft inverkan eller alla goda kamrater. Humorn verkar ju vara tillbaka igen..

Eller så är hon fortfarande i ett tillstånd där hon inte har riktigt förstått vidden utav det som har hänt.
Men vi hoppas på det starka psyket, för hennes skull.
Citera
2006-07-08, 20:15
  #2255
Medlem
Har varit borta sen i slutet av maj och undrar om någon orkar slänga upp en bild på kräket? Annars får man väl gå igenom 150 sidor inatt på jobbet!
Citera
2006-07-08, 22:02
  #2256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rippad&Stenhård

http://f.playahead.com/71/e523660cfc...5fef583afb.jpg


Vad i h-vete, hur klär sig ungarna på en begravning? Skitiga jeans och jympadojor.... Ja man upphör inte förvånas.

I övrigt verkar tjejerna "helt" återställda, förstår mig inte på dagens ungdomar - kan dom inte bli fotograferade utan att "porra" sig och efterlikna Traci Lords eller något dokusåpa-trash?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback