2006-05-31, 15:53
Avstängd
PolarenPärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WerteX
Nån som råkar veta vart killen hålls gömd förutom på psyket (sist jag hörde)
Hur tänker du nu Lille Nasse? Han är enbart på Rättspsyk i Huddinge. Tror inte han kommer nån annanstans just nu.
Citera
2006-05-31, 15:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Nån som råkar veta vart killen hålls gömd förutom på psyket (sist jag hörde)

Han är väl kvar där skulle jag väl tro, han är väl mer eller mindre mordhotad samt suicidal
Citera
2006-05-31, 15:57
Medlem
Ghandis avatar
försöker igen : förra gången verkar det so trpdar blev ihopslagna o ja hitta inte mitt inlägg o ev. svar.

VIll ta del av bilderna som AB publiserade o infon som fanns där. Finns detta att få tag på någonstans ?

Verkar som nätupplagan inte gjorde samma sak.
Citera
2006-05-31, 15:58
Medlem
WerteXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Hur tänker du nu Lille Nasse? Han är enbart på Rättspsyk i Huddinge. Tror inte han kommer nån annanstans just nu.

Lill nasse ja tack du..

Men vafan det ska han sitta där hela sin strafftid han får bara för han är självmordsbenägen eller?
Citera
2006-05-31, 16:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Lill nasse ja tack du..

Men vafan det ska han sitta där hela sin strafftid han får bara för han är självmordsbenägen eller?

Han är som sagt dels suicidal, alltså självmordsbenägen samt så vill man skydda honom från människor som vill mörda honom fram tills rättegången.
Citera
2006-05-31, 16:03
Medlem
Hajar i poolen?s avatar
Citat:
Lill nasse ja tack du..

Fram tills rättegången börjar lär han bli kvar där. Och det tar nog ett tag, dom har ju bara förhört honom en gång sedan han greps.
Citera
2006-05-31, 16:04
Medlem
WerteXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Han är som sagt dels suicidal, alltså självmordsbenägen samt så vill man skydda honom från människor som vill mörda honom fram tills rättegången.

Ajjja då fattar jag lite bättre, men är inte då en utav USA:s militärbaser säkrare? Om nån vill så är det ju finito med han ju, eftersom jag tror knappast att polisen har lagt ner några större resurser på att skydda det aset.
Citera
2006-05-31, 16:07
Avstängd
PolarenPärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
försöker igen : förra gången verkar det so trpdar blev ihopslagna o ja hitta inte mitt inlägg o ev. svar.

VIll ta del av bilderna som AB publiserade o infon som fanns där. Finns detta att få tag på någonstans ?

Verkar som nätupplagan inte gjorde samma sak.
Är du ute efter de exakta bilderna och texten i den intervjun som fanns i pappersupplagan?
Citera
2006-05-31, 16:08
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ajjja då fattar jag lite bättre, men är inte då en utav USA:s militärbaser säkrare? Om nån vill så är det ju finito med han ju, eftersom jag tror knappast att polisen har lagt ner några större resurser på att skydda det aset.

Om du tror att det bara är för vem som helst att promenera in på rättspsyk, så har du missuppfattat saken väldigt.
Citera
2006-05-31, 16:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Enligt AB så bevakas han dygnet runt iaf

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...833171,00.html
Citera
2006-05-31, 16:10
Medlem
WerteXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zildijan
Om du tror att det bara är för vem som helst att promenera in på rättspsyk, så har du missuppfattat saken väldigt.

Mja det har jag inte påstått heller menar att bevakningen är nog ganska klen jämfört med om han skulle sitta i häktet.

Dock är det hyffsat enkelt att komma UT därifrån
Citera
2006-05-31, 16:13
Avstängd
PolarenPärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zildijan
Japp för att ta sig in där måste man dels forcera en ytterdörr och då hamnar man i en sluss vid bevakningen. Ytterligare en låst dörr för att komma in i hallen. Har man kommit så här långt får man passera en metalldetektor (dvs om man är där helt lagligt) Sitter minst 2 personer i reception/dörrbevakningen. I hallen finns en massa dörrar som också är låsta och som man inte forcerar hur lätt som helst. Fler dörrar och en tämligen stark dörr till just där han sitter. I rummet bredvid finns folk som sitter och bevakar honom dygnet runt och varje sekund han tar sig för.

Skulle tro att innan någon forcerat ens dörr nummer 1 och 2 så har man ett massivt Polispådrag bakom ryggen på vääldigt kort tid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback