Citat:
Ursprungligen postat av
Djsweden91
Någon som vet vilka alla läkemedel som finns nu för utskrivning? Förutom sativex då
Epidiolex finns för epilepsi, innehåller CBD.
Marinol finns också, innehåller syntetisk THC. Tror det är för smärtlindring.
Annars finns Bediol som i princip är vanlig cannabis. Jag har för mig jag läste någonstans att både THC och CBD-halt låg runt 8%. Inte särskilt starkt jämfört med andra strains, men ska tydligen vara rätt så behagligt då CBD-halten är så hög jämfört med THC.