Citat:
Ursprungligen postat av
Nighap
Växtdelarna "white widow" har varit "på väg" i över två år nu, och enligt APL har det projektet stannat helt då det är problem med både byråkratin och förpackningarna.
Oljorna var också på väg ganska länge och eventuellt kom fram. Fick läsa att förpackningen skulle vara i små påsar 0.25g per påse. Aureum säger att växtdelarna kommer och att det just nu ör proccess att godkänna frön.
Jag är själv jävligt nöjd att åka till Tina och få 30g åt gången. Har ännu inte haft oturen att träffa tull men kommer bli jävligt förbannad när det händer rip -8000kr. Är också egentligen ganska nöjd med oljorna från Aureum men känner mig överligt nojjig att utan fullspektrum kan det komma negativa sideffekter men inget jag känner till ännu. Sativex är också bra som Aureum kan skriva ut.
Sedan så finns det också artilkeln "Sverige och Danmark i stor cannabisaffär värd 37 miljoner" och såg någonstans namn på 5 läkemdel från dom.
Vi får vara lite optimistiska och hopppas vi inte blir knullade. Jag tror faktiskt på att växtdelarna kommer snart, förhoppningsvis vid 2023.
Jag ska gå till SPC men får inte svar från dom i telefonen eller mail. En vän fick svar där dom säger hög press nu och ska ordna tider till alla deras patienter som sannolikt blivit utan medicin ett tag. JAg gissar också på att dom inte kommer vara särskilt sugna på att ansöka om licens för vöxtdelar då deras tidigare läkare skiftade från bedrocan 40g månaden till APL oljorna till cancersjuk som nu inte läver längre.