• 1
  • 2
2006-05-27, 13:50
Bannlyst
Uppe på 15 nu!!! _D .. Polarn kan knappt stå

Vahetteree.. Um.. Ere vanligt o bli sjukt sugen på mer ??

Kan man sniffa Valium för bättre effekt?

Tacksam för svar ... MVH
Citera
2006-05-27, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm

Tacksam för svar ... MVH

*asgarv*

det är mer än vanligt att man blir sugen på mer, det var därför jag rådde dig att ha med dig nån normal som kunde hålla i pillrena åt dig, hehe....

men, men...*fruktar det värsta*

tycker inte du ska varken testa sniffa eller röka valium, it's a waste of drugs om du frågar mig. Bästa är att helt enkelt låta tabletten smälta under tungan, då går det snabbast ut i blodet!

Take it Eazy man!
Citera
2006-05-27, 15:30
Medlem
galts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Kanske inte så bra idé att börja blanda saker första gången man testar? Visst, 5mg Diazepam är inte så mycket men man vet aldrig. Jag skulle väntat tills jag åtminstone hade kört på det en eller två gånger ensamt iaf....samma med att blanda in alkohol i bilden (värre än thc).

Nej, det har du rätt i. Det är bättre att känna igen ruset innan man blandar. Men just benso + cb anser jag är en väldigt bra och säker kombo till skillnad från i princip alla andra bensomixar som på ett eller annat sätt är sköna, men opålitliga.
Citera
2006-05-27, 22:46
Bannlyst
=) Blev 15mg valium och röka.. Fan va underbart det var.. Helt sjukt.. Är fortfarande lullig.. Åååh ;D .. Allt e så bäst..

Undrar om man kan blanda med LSA
Citera
2006-05-28, 23:33
Medlem
Mina valium är blå och det står roche på, det är 10 mg.
Citera
2006-05-29, 02:11
Medlem
Ninjalittles avatar
Fattar mig inte på er som får effekt av valium. Knaprar jag valium så blir jag trött, sluddrar jag och får fet minnesförlust, har vart uppe i 70mg utan tolerans bara för att se om jag var immun, men nån annan effekt får jag fan inte. Ska det vara eufori?
Citera
2006-05-29, 06:58
Medlem
smärtpatients avatar
Alla får inte eufori och ej heller av alla benzo. Däremot i kombination med ganja eller opiater så är det finfint serru!
Citera
2006-05-30, 00:35
Bannlyst
Fasen va fuckat minnet blev. Värre än på DXM ju.. Kan knappt skilja på vad som hänt idag, hänt för 1 timme sedan och har assvårt att skilja verklighet från drömmar.... =P Heh .. Lär väl gå över...

Men är det vanligt att Valium fuckar minnet dagarna efter?

Eller är det för att jag rökt på 4 dagar irad?
Citera
2006-05-30, 00:47
Medlem
ExCowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm

Tacksam för svar ... MVH

Hahah! Oväntat inlägg. Inte.
Citera
2006-05-30, 11:44
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Fattar mig inte på er som får effekt av valium. Knaprar jag valium så blir jag trött, sluddrar jag och får fet minnesförlust, har vart uppe i 70mg utan tolerans bara för att se om jag var immun, men nån annan effekt får jag fan inte. Ska det vara eufori?

Nej jag tror inte det är många som får någon eufori känsla av att äta valium. Däremot blir man ju lugn och fin och ångestfri. Och därmed kan man känna sig lite gladare ( Om man nu har har någon form av ångestproblematik). De som har problem med ångest sjukdomar, får ofta ut mycket mer av Valium än de som inte har det. Eftersom det är ångestdämpande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in