Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-09, 22:14
  #1
Medlem
DenStarkes avatar
Hej!

Jag funderar på att köpa ett vapenskåp på E-safe.se och har observerat att de har haft kampanjpriser i flera veckor. Är det någon här som vet hur länge de brukar vara?
Vill ha ett stycke tid till att fundera på vilket jag ska välja. De skrev att de har kampanj när jaktsäsongen närmar sig sitt slut men det är väl inte jaktsäsong nu?
Citera
2021-04-10, 00:20
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenStarke
Hej!

Jag funderar på att köpa ett vapenskåp på E-safe.se och har observerat att de har haft kampanjpriser i flera veckor. Är det någon här som vet hur länge de brukar vara?
Vill ha ett stycke tid till att fundera på vilket jag ska välja. De skrev att de har kampanj när jaktsäsongen närmar sig sitt slut men det är väl inte jaktsäsong nu?
Har du jaktvapen?
Citera
2021-04-10, 07:53
  #3
Medlem
kampanjer på skåp kommer i vågor från tillverkarna o affärerna men tycker inte det brukar röra sig såmycket i pris i vilket fall,
tipset för skåp är köp det största du har råd med/ har plats till och köp ett skåp där vapnen står på rad och inte där dom står omlott. jag gjorde misstaget att köpa den senare och ska man ha ha ut bössan längst in får man tömma hela skåpet.
Citera
2021-04-10, 08:25
  #4
Medlem
DenStarkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JockeJon
Har du jaktvapen?
Nej, måste skaffa skåp först.

Citat:
Ursprungligen postat av pointbreak
kampanjer på skåp kommer i vågor från tillverkarna o affärerna men tycker inte det brukar röra sig såmycket i pris i vilket fall,
tipset för skåp är köp det största du har råd med/ har plats till och köp ett skåp där vapnen står på rad och inte där dom står omlott. jag gjorde misstaget att köpa den senare och ska man ha ha ut bössan längst in får man tömma hela skåpet.
Japp jag har tänkt det. Blir ett som redan väger >150kg så slipper man strul med vikter och borrning.
Citera
2021-04-10, 15:43
  #5
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pointbreak
kampanjer på skåp kommer i vågor från tillverkarna o affärerna men tycker inte det brukar röra sig såmycket i pris i vilket fall,
tipset för skåp är köp det största du har råd med/ har plats till och köp ett skåp där vapnen står på rad och inte där dom står omlott. jag gjorde misstaget att köpa den senare och ska man ha ha ut bössan längst in får man tömma hela skåpet.


Köp ett skåp när du har chansen. Kampanjer skiljer bara några hundralappar men det dyker då och då upp vapenskåp billigare på blocket eller liknande. Dom sjunker inte i värde.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback