2021-04-10, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Tror inte du vet vad ordet hycklare betyder.
Jo då!
Citera
2021-04-10, 16:17
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vhy
Jo då!

Då frågar jag dig igen, vad är det som denna politiker hycklar med? Svarar du samma sak igen får jag bara acceptera att du är extremt svagbegåvad..
Citera
2021-04-10, 18:14
Medlem
Citat:
Då frågar jag dig igen, vad är det som denna politiker hycklar med? Svarar du samma sak igen får jag bara acceptera att du är extremt svagbegåvad..
Det är nog du som är svagbegåvad
Han ska ju vara en politiker med en offentlig roll. Det passar sig inte att umgås tätt med människor som befinner sig i en beroendeställning( ingen uppehållstillstånd) Han säger ju själv att han vill vara sträng i invandrings frågan, ja det lutar kanske lite mer åt psykopati..
Han är en karriärs politiker, en ögontjänare som sparkar nedåt och slickar uppåt.. = Hycklare
Citera
2021-04-10, 19:29
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vhy
Det är nog du som är svagbegåvad
Han ska ju vara en politiker med en offentlig roll. Det passar sig inte att umgås tätt med människor som befinner sig i en beroendeställning( ingen uppehållstillstånd) Han säger ju själv att han vill vara sträng i invandrings frågan, ja det lutar kanske lite mer åt psykopati..
Han är en karriärs politiker, en ögontjänare som sparkar nedåt och slickar uppåt.. = Hycklare

Som sagt. Du vet inte vad ordet betyder. Saken är klar.
Citera
2021-04-10, 21:30
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Se det från skäggbarnens sida - lammkött med en 28-åring! Å andra sidan så behöver man väl inte ägna sig åt köttsliga lustar bara för att de vistas hemma hos honom?

Ja alternativet är 60+ tanterna i #vistårinteut.
Citera
2021-04-10, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VergissMich
Qx.se ("Sveriges största gaysajt") gjorde en intervju med politikern i fråga i början av februari i år. Får inte riktigt intrycket av att han fortfarande är "i garderoben" som TS skrivit tidigare.

Det här känns bara som något märkligt försök till smutskastning...
Kan du länka till intervjun?
Citera
2021-04-10, 21:35
Medlem
Citat:
Som sagt. Du vet inte vad ordet betyder. Saken är klar.
Tiden lär utvisa att jag har rätt. Jag tänker inte hålla på med hårklyverier.
Citera
2021-04-10, 21:43
Medlem
VergissMichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimewavesweden
Kan du länka till intervjun?

Vill inte hänga ut personen i fråga då hans namn framkommer. Sök på "qx.se sveriges mäktigaste politiker" på Duckduckgo eller google
Citera
2021-04-10, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VergissMich
Vill inte hänga ut personen i fråga då hans namn framkommer. Sök på "qx.se sveriges mäktigaste politiker" på Duckduckgo eller google
Men han Oliv*r var en lågoddsare. Att han är med unga afghaner är nog ingen nyhet för någon.
Citera
2021-04-11, 20:14
Moderator
Tinuviels avatar
Hittar inte så mycket politik i denna, mer skvaller.

Politiker --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2021-04-11, 20:51
Medlem
Fast nu är de ju inte minderåriga...
Citera
2021-04-11, 21:18
Citat:
Är det något speciellt du engagerar dig i?
– HBTQ-personers utsatthet för hedersbrott. När sonen kommer hem med en pojkvän ska man krama om, inte kasta ner från balkongen. Sverige behöver införa en straffskärpande bestämmelse för hedersbrott, på samma sätt som vi redan har för hatbrott, så att straffen skärps när brott begås med hedersmotiv.

Ur QXs intervju. Så TS påstående stämmer nog, han har förmodligen en fetisch för utländska killar men tror inte de han träffar är minderåriga dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in