Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-12-05, 19:05
  #25
Medlem
Har Marou o Plura slutat att podda?
Citera
2021-12-09, 12:05
  #26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Har Marou o Plura slutat att podda?
Nej dom har bara sommar, vår, höst, vinter uppehåll just nu! dom kommer tillbaka i mellandagarna?
Citera
2021-12-29, 17:29
  #27
Medlem
Hoppas på mer, har sträcklyssnat de 16 avsnitt som finns.

För min del får gärna Mauro göra podden själv, tycker han har mycket intressant att säga och han har dessutom humor.
Citera
2021-12-29, 21:16
  #28
Medlem
DogsDAmours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWAG99
Hoppas på mer, har sträcklyssnat de 16 avsnitt som finns.

För min del får gärna Mauro göra podden själv, tycker han har mycket intressant att säga och han har dessutom humor.

Har också lyssnat på de avsnitt som finns och är lite kluven till om jag faktiskt vill ha mer.
Det är svårt att aktivt ogilla Plura såklart, men satan vad babblig och spretig han är. Det har slutat vara charmigt enligt mig. Vid det här laget drar han ner Mauro, som faktiskt är skarp och stringent.

Tråkigt att säga det, men Mauro måste nog dumpa Plura snart professionellt.
Citera
2022-01-02, 14:20
  #29
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DogsDAmour
Har också lyssnat på de avsnitt som finns och är lite kluven till om jag faktiskt vill ha mer.
Det är svårt att aktivt ogilla Plura såklart, men satan vad babblig och spretig han är. Det har slutat vara charmigt enligt mig. Vid det här laget drar han ner Mauro, som faktiskt är skarp och stringent.

Tråkigt att säga det, men Mauro måste nog dumpa Plura snart professionellt.
Vad tycker du om deras gimmick när dom säger "Hej!" till varandra?
Citera
2022-01-03, 19:19
  #30
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWAG99
Hoppas på mer, har sträcklyssnat de 16 avsnitt som finns.

För min del får gärna Mauro göra podden själv, tycker han har mycket intressant att säga och han har dessutom humor.

Ja visst men det är ju ändå lite tugget mellan herrarna som gör det intressant. Men jag hade föredragit vissa avsnitt utan att Plura avbryter med sitt svammel. Lite kluven. Har hört dom 6 första och gillar det. Jag höll på att dö av skratt när Mauro gjorde en parodi på Joakim Berg i Kent
Citera
2023-03-22, 23:35
  #31
Medlem
PartyPittochPungs avatar
Nä, undrar också varför det tog slut plötsligen utan förvarning väntar fortfarande spännt på nästa avsnitt!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback