2023-09-18, 17:35
Medlem
Sarcophaguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarrySvensson
Jag upplevde MXE som att man är mycket mer inaktiv (nöjd med att ligga som ett drömmande kolli) än ketamin som är mycket mer förvirrande och aktiverande imo.

Är ett drömmande kolli på både ketamin och MXE visserligen, men jag tror jag förstår vad du menar. MXE var bättre än ketamin i den meningen. Saknar MXE.
Citera
2023-09-19, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarcophagus
Gillade denna. Påminner om ketamin, kanske likt hur en blandning av ketamin och MXE skulle kännas. Men i jämförelse med ketamin är den lite mer dospotent samt har en längre duration (3-4 timmar). Kraftig dissociation vid en dos på ca 70-80mg. Tog totalt 250mg under dagen, utspridda doser. Den tar en stund att kicka in nasalt, ca 10 minuter, så det är lätt hänt att man doserar högre än önskat om man är lite ivrig som jag.
Dock är den dyr, knappt värd att köpa när ketamin är så mycket billigare, skulle jag säga. Värt att tillägga kanske är att jag har tolerans på ketamin, så på grund av trolig korstolerans vill jag inte rekommendera några doser.

Förstår av din text att du uppskattar en duration på 3-4 timmar, är detta inklusive onset? Min fråga är egentligen, efter hur många timmar är jag nykter från att jag tar en dos? Kan jag ta en dos efter jobbet till exempel och kunna jobba utan problem dagen efter?

Jag undrar också hur safe det är att ta substansen hemma själv om jag nöjer mig med en mindre dos?
Citera
2023-09-21, 11:36
Medlem
Sarcophaguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstrut1234
Förstår av din text att du uppskattar en duration på 3-4 timmar, är detta inklusive onset? Min fråga är egentligen, efter hur många timmar är jag nykter från att jag tar en dos? Kan jag ta en dos efter jobbet till exempel och kunna jobba utan problem dagen efter?

Jag undrar också hur safe det är att ta substansen hemma själv om jag nöjer mig med en mindre dos?

Ja, det är 3-4 timmar inklusive onset. Har bara experimenterat med det en dag dock, och detta var på en helg utan något särskilt att göra dagen efter, men jag upplevde inte några eftereffekter när jag vaknade på morgonen.

Har du erfarenhet av dissociativa droger? I sådant fall kan du nog köra själv. Jag hade sitter dock, men skulle kunna tänka mig att ta det ensam också. Värt att poängtera är dock att jag har åratal av erfarenhet av ketamin. För en nybörjare rekommenderar jag sitter till alla psykedeliska och dissociativa droger.
Citera
2023-09-21, 14:16
Medlem
Citat:
Ja, det är 3-4 timmar inklusive onset. Har bara experimenterat med det en dag dock, och detta var på en helg utan något särskilt att göra dagen efter, men jag upplevde inte några eftereffekter när jag vaknade på morgonen.

Har du erfarenhet av dissociativa droger? I sådant fall kan du nog köra själv. Jag hade sitter dock, men skulle kunna tänka mig att ta det ensam också. Värt att poängtera är dock att jag har åratal av erfarenhet av ketamin. För en nybörjare rekommenderar jag sitter till alla psykedeliska och dissociativa droger.

Min plan var att försöka ta en nyckelspets eller två, efter att jag testat mindre doser förstås. Det tragiska är att jag dessvärre inte har någon som kan vara min sitter, de jag har som eventuella kandidater skulle nog inte kunna motstå frestelsen att köra själva.

Jag fick mina 250mg idag från A2. Det kom i ett vanligt kuvert, i kuvertet låg en återförslutningsbar påse i plast av större modell.

Förväntade mig att hitta en zip-bag i den större påsen, men icke. Vad jag har fått är en gelatinkapsel med pulver i. Jag är grymt förvirrad. Hade dom slut på zip-bags eller något?
Citera
2023-09-21, 19:25
Medlem
Sarcophaguss avatar
Citat:
Min plan var att försöka ta en nyckelspets eller två, efter att jag testat mindre doser förstås. Det tragiska är att jag dessvärre inte har någon som kan vara min sitter, de jag har som eventuella kandidater skulle nog inte kunna motstå frestelsen att köra själva.

Jag fick mina 250mg idag från A2. Det kom i ett vanligt kuvert, i kuvertet låg en återförslutningsbar påse i plast av större modell.

Förväntade mig att hitta en zip-bag i den större påsen, men icke. Vad jag har fått är en gelatinkapsel med pulver i. Jag är grymt förvirrad. Hade dom slut på zip-bags eller något?

Märkligt att du fick det i en geletinkapsel. Skriv till dem och fråga. Jag fick det i en zipbag med ”HXE” på. Dock beställde jag inte ens HXE när jag beställde från dem, men det är en annan historia.
Citera
2023-09-21, 19:44
Medlem
Citat:
Märkligt att du fick det i en geletinkapsel. Skriv till dem och fråga. Jag fick det i en zipbag med ”HXE” på. Dock beställde jag inte ens HXE när jag beställde från dem, men det är en annan historia.

Ja, mycket märkligt. Den yttre påsen som är silvrig och färgreflekterar likt olja gör i vatten har en klisterlapp på sig där det står "-HXE Hcl: 250mg" och har en blå "border", exakt samma stil på klisterlappen som när jag sist beställde från dem. Men ja, en ihoptryckt gelatinkapsel. Har inte öppnat kapseln ännu dock.

Jag mailade dem på studs faktiskt. De har inte svarat ännu dock. Återkommer när jag har fått svar!

Lyckades faktiskt komma åt 2g Ketamin, så det blir lite sådant istället!

Ha det fint så länge
Citera
2023-09-22, 12:12
Medlem
Sarcophaguss avatar
Citat:
Ja, mycket märkligt. Den yttre påsen som är silvrig och färgreflekterar likt olja gör i vatten har en klisterlapp på sig där det står "-HXE Hcl: 250mg" och har en blå "border", exakt samma stil på klisterlappen som när jag sist beställde från dem. Men ja, en ihoptryckt gelatinkapsel. Har inte öppnat kapseln ännu dock.

Jag mailade dem på studs faktiskt. De har inte svarat ännu dock. Återkommer när jag har fått svar!

Lyckades faktiskt komma åt 2g Ketamin, så det blir lite sådant istället!

Ha det fint så länge

Aha, okej. Hoppas du får svar fort.
Fint med ketamin! Det står på menyn för mig också denna fredag.

Trevlig helg!
Citera
2023-09-25, 10:16
Medlem
Det var inga konstigheter med kapseln, det var bara ett sätt att förpacka enligt supporten. De höll dock med om att det kanske är det bästa sättet att paketera på och sa att de kommer köra påsar framöver.

Jag kommer dock inte testa den här substansen. Jag testade Ketamin och hamnade i ett ordentligt hål. Jag är nöjd att jag upplevde det, men vill inte göra det igen. Därför avstår jag HXE.
Citera
2023-10-04, 22:09
Medlem
HarrySvenssons avatar
Dog denna lika snabbt som den kom? Väldigt tyst här inne.
Citera
2023-10-06, 18:57
Medlem
Stonedapess avatar
Är nyfiken. Men alldeles för dyr för att det ska kännas värt, tyvärr...
Citera
2023-10-06, 19:05
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Jag ska se till att testa denna inom det närmsta. Tillsammans med FXE (av äkta vara och inte det som skickades ut av RCK) är denna en av de substanser som jag allra mest knappt kan bärga mig från att utforska!

Min största önskan är sedation ihop med kognitiv förvrängning för att kunna uppnå de där riktiga inre rymdresor som endast de vassa arylcyklohexylaminerna är i stånd att åstadkomma.
Citera
2023-10-08, 08:51
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Nu är en beställning lagd på denna substans, inkluderat flertalet därtill — för just denna håller jag dock stora förväntningar.

Tidigare har följande arylcyklohexylaminer utforskats:

Ketamin
Metoxetamin (MXE)
Deoximetoxetamin (DMXE)
3-Me-PCP
3-MeO-PCP
3-MeO-PCE
3-HO-PCP
N-etylnorketamin
O-PCE
2-FDCK
FXE (?)

Den sista nämnde är jag knappast övertygad om att över huvud taget rätt produkt levererades. Oavsett sätts den upp på listan tills vidare, med vidare en ohyggligt stor önskan om att en kvalitativ sats FXE anländer till marknaden inom rimlig tid. Hoppas kan vi ju alltid göra!

Så fort den anländer kommer jag i allmänhet att ge mitt utlåtande, när den har forskats på i synnerhet.

Ta hand om er därute!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in