Citat:
Ursprungligen postat av
Sarcophagus
Ja, det är 3-4 timmar inklusive onset. Har bara experimenterat med det en dag dock, och detta var på en helg utan något särskilt att göra dagen efter, men jag upplevde inte några eftereffekter när jag vaknade på morgonen.
Har du erfarenhet av dissociativa droger? I sådant fall kan du nog köra själv. Jag hade sitter dock, men skulle kunna tänka mig att ta det ensam också. Värt att poängtera är dock att jag har åratal av erfarenhet av ketamin. För en nybörjare rekommenderar jag sitter till alla psykedeliska och dissociativa droger.
Min plan var att försöka ta en nyckelspets eller två, efter att jag testat mindre doser förstås. Det tragiska är att jag dessvärre inte har någon som kan vara min sitter, de jag har som eventuella kandidater skulle nog inte kunna motstå frestelsen att köra själva.
Jag fick mina 250mg idag från A2. Det kom i ett vanligt kuvert, i kuvertet låg en återförslutningsbar påse i plast av större modell.
Förväntade mig att hitta en zip-bag i den större påsen, men icke. Vad jag har fått är en gelatinkapsel med pulver i. Jag är grymt förvirrad. Hade dom slut på zip-bags eller något?