2021-05-12, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuVet-Vem
jag har testat ett par gånger nu nasalt, första gången tog ca 10mg+10mg+10mg+10mg med ca 1h mellanrum, så någonstans mellan 35-55 började jag känna av det. jag tror nästan du kan ögonmåtta 250mg i 10 linor och vara safe.

jag tar inte disso ofta sist var 3-me-pcp för typ 2 månader sedan så har låg-noll tollerans.
Och HXE är inte lika dospotent, skulle inte rekommendera att ögonmåtta 3mepcp men det går med HXE.

threshold skulle jag säga ligger runt 20/25mg på det jag fick och låg/normaldos 40-60mg

annars 10ml vatten get dig 25mg/ml, jag testade lösa lite och det löste sig lite bättre i varmt vatten för mig, dock inte optimal lösning.

Jag tar buprenorphine(subxone) varje dag och har druckit några öl varje gång jag tagit så det kan ha påverkat, det borde inte negativt påverka dosen något nämnvärt dock.

Tack för utförligt svar! Matnyttig info 👍

Men ruset då? Hur är fin upplevelse av substansen? Bra eller anus? 😊
Citera
2021-05-12, 20:07
Medlem
tagit ca 25-30mg i en singel dos nu, känner av det mer än när jag testa 10-10-10-10, Så det verkar fungera rätt mycket bättre att börja med en 30mg+ dos sen fylla på.
Ca 40 min sen jag drog ca25-30mg och känner dom typiska first stage disso, lite stickande avdomnade i läpparna och huden, avslappnad m.m

Känns som det behövs förmodligen skulle behövas 100-150mg för o komma nära nån form av hole.
Eftersom det verkar fungera bättre i större solo dos så hade jag nog ändå inte börjat på högre än 50mg som nybörjare men Doser Upp till 60mg borde vara lugnt för dom flesta.

Rekommenderar dock alltid att folk testar sig fram, men för mig nasalt är 20mg absolute lägsta threshold.

Återkommer om en stund, ska fylla på med 15-20mg till snart
Citera
2021-05-12, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam

Det känns som det kan vara en bra disso, den är mer ät MXE/Keta/DCK hållet än PCP helt klart.
Mer värme. Mer chill headspace etc, sederande och stimulerande på samma gång.

Update: +15-20mg mår riktigt bra, varm skön avslappnad känsla, fortfarande full kontroll på kroppsrörelser etc, så ger den i dessa doser för att bara chilla hemma kolla tv etc.
Ska fylla på med 15-20mg till om 30 min.
Färger m.m är lite starkare, välden känns lite som bomull, typisk varm disso, ni som tagit dom vet vad jag menar. var mååååånga år sen jag tog MXE sist men som jag kommer ihåg Mxe så känns helt klart dom är nära släkt
Senast redigerad av DuVet-Vem 2021-05-12 kl. 20:44.
Citera
2021-05-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam

Ruset nu på 60-70mg är väldigt varmt och mjukt avslappnande, väldigt skön headspace, läste någon beskriva det som Zen och håller helt klart med..mår riktigt bra både kroppsligt och mentalt.. är lite svårt att koncentrera mig på vad som händer i Serien jag kollar på och skriva med folk på mobilen samtidigt.

riktigt skönt lugnt rus, blundar och musik låter fett bra...definitivt en disso som är mer åt opiat hållet i känslan, jag kan vara produktiv och mer stimulerad om jag vill, men mycket skönare att bara chilla
Inte speciellt hallucinogen, bara lite annorlunda ljus etc

SÅ....Definitivt BRA...inte anus hahaha

så jag rekommenderar att du startar på 40-45-50mg+ om du inte har tagit någon disso på ett tag men du gillar dissos. ÄR du van vid dissos så kan du nog starta 60+

Total nybörjare borde börja på 25-30 och fylla på med 10-15 åt gången
Citera
2021-05-15, 06:26
Medlem
Tja. Godmorgon. Jag fick ett sample på detta och det är första gången i mitt liv jag testar disco(vet ej hur det stavas för stressad att titta upp de. )Vad har jag för rus att förvänta mig? Hur lång tid tar det?

Hur långt bör jag vänta tills jag tar det då jag tagit 500mg neb under natten. Ikväll, är de ok?
Citera
2021-05-24, 14:06
Medlem
Jag fick ett överraskat sample av våran vendor.

250mg HXE.

Pulvret var vitt gult, luktade gott och smakade gott. Som bark nästan. Sved ingenting i näsan. Lent och fint

Testet har aldrig tagit dissociativa i hela sitt liv. HXE blev första gången.

Första linan var uppskattningsvis 20mg efter en hel natt med 3f neb. Linan intogs 4 timmar efter sista linan av neb. Teset kände sig tillräckligt nykter för att testa HXE'en. Han kände att saker hände i kroppen under dess uppgång men efter 30 minuter var det absolut en förändring i ljuset i hans omgivning, allting fick kontrast och blev starkare. När han lyfte sig ur sängen för att gå på toaletten då jäklar blev det snurrigt! Inte på ett obehagligt sätt, utan ett relativt roligt sätt. Det fanns kontroll, inte som en fylla. Varje steg till toaletten kändes som ett steg i luften och han fann sig ganska trygg även fast han hade varit orolig innan eftersom det var första gången han testade något liknande och i samband med en annan drog, neb. Testet gick tillbaka till sängen för att lägga sig ner efter den nygliga spännande och upplevelserika upplevelsen till toaletten. Han slöt sina ögon för att bli bjuden på en speedad resa under ögonlocken. Det kan han säga eftersom dagen efter när han tog hxe utan neb så var det mycket långsammare resa i det mörka. Kändes som att han och sängen vändes upp och ner, det kändes som om att de åkte på en resa helt enkelt igenom tid och rum. Haha. Men han bestämde sig då att inte ta mer för han kände att det räckte.

Dagen efter, runt 12, tar testet en liten lina, efter att ha läst en del om substansen på diverse forum så hade testet mer att förhålla sig till nu med något bredare kunskap. Linan var på 15mg och bestämde sig att få saker på gården gjorda. Efter 20 minuter känner testet att en viss eufori infinner sig, ett lugn. Efter 60 minuter så tycker testet att allt det han gjorde var som i ett drömliknande tillstånd. Balansen blev sämre. Det upplevdes som att hans medvetande var fördöjt och det var svårt att urskilja verklighet och dröm även om han hade kontroll på situationen. Testet kunde inte tänka sig att vara social under ruset då han kände att det kunde märkas då det var svårt att bete sig "normalt" under en sån intrycks full upplevelse.

Testet tar ingenting mer då han hade ansvar på dagen och han kände att det inte kunde göras om man skulle ta mer. På kvällen kör han all in och tar en lina på ungefär 30mg. På uppgången känner han sig fri för dessa fina känslor kommer för att sedan rätt snabbt vara jääkligt påverkad. Han skriver med vänner på telefonen och ser suddigt, lite snurrigt, precis som på alkohol. Men ruset är inte som alkohol. Tills testet inte orkar skriva längre då det tar för lång stund bestämmer han sig för att sluta ögonen för att bara ge upp. Testet reste från sin säng, till utkanten av universums för att vilja se vad som finns "bakom" universum. Testet meriterade sig själv dit då han kontroll på hur han kunde tänka. Ibland blev resan obehaglig men då räckte det bara att öppna ögonen och för att komma tillbaka lite fort, sen stänga ögonen igen för att återigen resa. Visulationerna var färgstarka mer går inte att förklara,
det måste upplevas. Kroppen var i full vibration under natten och tiden verkade gå väldigt sakta. Det var absolut en häftig upplevelse men testet skulle hellre vilja vara med en vän under ruset, han anser det skulle vara roligare.

Testet vaknar på morgonen och inser att allt är borta. Han minns att han drog flertals liner men att de 3 sista togs utan minnet intakt. Det blev nog för mycket, testet tog lugnande för att somna. Testet mådde riktigt bra 2 dagar efter då en stark afterglow inrådde sig.

; Testet råder att ta det här enbart när du är fri från ansvar och inte behöver ta social kontakt. För tanken på att behöva träffa människor kan slå upplevelsen ur balans. Trippmässigt för hans första gång var att det var en riktig grym upplevelse. Han känner att han behöver få mer erfarenheter inom dissociativa substanser för att göra en bättre recension. Annars 10/10! Att ha en sån trippig upplevelse samt ha så pass mycket kontroll var en stor fördel. På en kväll intogs lite över 100mg.

/hälsningar från Grekland!
Senast redigerad av Agapius 2021-05-24 kl. 14:14.
Citera
2021-06-05, 11:24
Medlem
Bildar hxe norketamin?
Citera
2021-06-24, 04:46
Medlem
Bullsquids avatar
vilka är nu bäst och mest lik mxe?
har bara testat dmxe som va ganska likt. gillade den supersköna bodyload det ger.
hxe prova jag med men det va blandat med dmxe i kapslar så kunde inte bedöma den separat.

Snortade nån kapsel med. Hxe var INTE direkt snortvänligt kan jag lova, gjorde ont som fan och va svårt att få i sig. Troligen ej vattenlösligt. Konstigt nog hade det en stark fruktig smak av aprikos. sjukt...
Citera
2021-06-24, 07:02
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuVet-Vem
Det känns som det kan vara en bra disso, den är mer ät MXE/Keta/DCK hållet än PCP helt klart.
Mer värme. Mer chill headspace etc, sederande och stimulerande på samma gång.

Update: +15-20mg mår riktigt bra, varm skön avslappnad känsla, fortfarande full kontroll på kroppsrörelser etc, så ger den i dessa doser för att bara chilla hemma kolla tv etc.
Ska fylla på med 15-20mg till om 30 min.
Färger m.m är lite starkare, välden känns lite som bomull, typisk varm disso, ni som tagit dom vet vad jag menar. var mååååånga år sen jag tog MXE sist men som jag kommer ihåg Mxe så känns helt klart dom är nära släkt

Låter rätt bra men gillar verkligen inte dissos som ger stimulans, det kan leda till att man skadar sig och gör dumma saker. Bra att det liknar mxe mer än pcp för pcp-analoger är väldigt maniska och lätt att hamna i psykos beteende
Citera
2021-07-23, 21:10
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Kan man röka HXE HCL på folie?
Hur är effekten då?
Testat DXME sprayen och den gillade jag Skarpt!
Citera
2021-08-22, 15:42
Medlem
Finns kvar inrikes?
Citera
2021-08-22, 19:19
Medlem
NioLivs avatar
Ja på A*Ken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera