Jag har nog aldrig funderat över hur jag öppnar en flaska så pluspoäng till dig för det. Jag tänker mig att man vrider båda samtidigt fast åt varsitt håll?
Såg nu att det gällde en 1,5L och inte en 0,5L, ja en större flaska så vrider jag nog korken på då känns besvärligare att vrida på flaskan.
Jag vrider på korken.
Att bli skogstokig för att någon vrider på flaskan låter dock inte helt friskt.
är du helt säker på det.... precis tittat på ett gäng videor på youtube. nästan alla håller i korken å vrider på flaskan... skiljer inte mycket men den mesta kraften ligger i handen som håller i flaskan...
är du helt säker på det.... precis tittat på ett gäng videor på youtube. nästan alla håller i korken å vrider på flaskan... skiljer inte mycket men den mesta kraften ligger i handen som håller i flaskan...
Jag håller självklart fast flaskan men jag vrider på korken. Var mest kraft läggs törs jag inte svara på
Trots min ringa storlek har jag ganska bra nyp i händerna.
Jag brukar hålla flaskan i ett stadigt grepp mellan knäna och med vänsterhanden för att vrida upp korken med högern.
Tycker det låter bakvänt att vrida på själva flaskan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!