2023-03-21, 15:17
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Jag tar tillbaks allt jag sagt om henne.

Hon är okej.
Jag träffade henne av en ren slump på tåget från Malmö till Stockholm. Skulle upp till stan och träffa en person och hamnade i samma del av vagnen som henne.

Hjälpte en brud hålla toadörren stängd eftersom skiten var trasig. Drog medvetet ett skämt om att jag var van såsom dörrvakt. Ett försök att se om hon hajade till.

Skällde ut en idiot som pladdrade i högtalartelefon också.

Hennes snubbe Leffe, den gamle outlawen till gaturånare, ser ut som någon man skulle kunna narra på lover. Kanske svänger förbi paret Grimwalker -- som inte har något med en viss podd att göra -- en vacker dag.
Citera
2023-03-27, 07:44
Medlem
Hon verkar ha gått under jorden - hör ingenting längre. Förr var hon min fasta pelare i vardagen.
Citera
2023-03-27, 17:47
Medlem
Kul.i.Knutsbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredagspeppen
Hon verkar ha gått under jorden - hör ingenting längre. Förr var hon min fasta pelare i vardagen.

Stor artikel i DN för dryga veckan sedan annars
Citera
2023-05-12, 11:36
Medlem
Varför bär hon så urringat hela tiden? Vill hon byta bort sin man?
Citera
2023-07-30, 11:45
Medlem
pillifjongs avatar
Nu satt paret och skrävlade på tv4 morgonen om att de kan skriva 1000 böcker på en kvart
Citera
2023-07-30, 13:42
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Nu satt paret och skrävlade på tv4 morgonen om att de kan skriva 1000 böcker på en kvart

Det måste vara jobbiga tider för alla författare - snart är openai gpt och sånt tillräckligt utvecklade för att man ska kunna göra just det, och man behöver inte kunna stava för att göra det. ”Författare” som profession är snart lika inaktuellt som att kunna skissa en logotyp. Ingen betalar för ”handarbete” som en maskin kan göra bättre och 1000x snabbare för en hundradels kostnad
Citera
2023-10-08, 17:08
Medlem
Crabby88s avatar
Det gamla ludret!

Fullständigt värdelös person. Dryg, tar sig själv på förstört allvar, kräver att bli behandlad som en prinsessa, skriver dåligt.
Ska jag fortsätta ?

Hon är så jävla värdelös, att att klockorna stannar. Misslyckad strippa, misslyckad "artist" misslyckad Dj, misslyckad författare. Hon skryter om hur många böcker hon släpper, men hur mycket genererar det i pengar?
Omger sig med "ja" sägare, så hon kan framstå som viktigt och styra över sin omgivning. Bara kolla hur hon horar efter bekräftelse på sin facebook av sina " fans" Ställer frågor, får svar, men återkopplar inte. Precis som en totalt värdelös människa gör.

Edit: Hennes otroligt fula, töntiga make, Leffe kofot, jävla pajas.
Han hade något projekt/företag eller va nu det var. Ihop med David Larsson aka David Lutherman, som skrev den påhittade boken "Jag är wanted"
Så det säger väl vilken nivå leffe ligger på.
Senast redigerad av Crabby88 2023-10-08 kl. 17:29.
Citera
2024-02-21, 15:16
Medlem
Är det sant att Caroline Grimwalker är hora eller fd hota?

Humor i så fall att denna feta diagnos hora går på Joakim Lamotte med diverse uttalanden.
Citera
2024-02-21, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Är det sant att Caroline Grimwalker är hora eller fd hota?

Humor i så fall att denna feta diagnos hora går på Joakim Lamotte med diverse uttalanden.

Jobbade tydligen på Citygirls Cph så isf ett luder!
Citera
2024-10-19, 16:41
Medlem
K.Stroganoffs avatar
https://tv.aftonbladet.se/video/3751...ill-bli-130-ar
Citera
2024-11-16, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det gamla ludret!

Fullständigt värdelös person. Dryg, tar sig själv på förstört allvar, kräver att bli behandlad som en prinsessa, skriver dåligt.
Ska jag fortsätta ?

Hon är så jävla värdelös, att att klockorna stannar. Misslyckad strippa, misslyckad "artist" misslyckad Dj, misslyckad författare. Hon skryter om hur många böcker hon släpper, men hur mycket genererar det i pengar?
Omger sig med "ja" sägare, så hon kan framstå som viktigt och styra över sin omgivning. Bara kolla hur hon horar efter bekräftelse på sin facebook av sina " fans" Ställer frågor, får svar, men återkopplar inte. Precis som en totalt värdelös människa gör.

Edit: Hennes otroligt fula, töntiga make, Leffe kofot, jävla pajas.
Han hade något projekt/företag eller va nu det var. Ihop med David Larsson aka David Lutherman, som skrev den påhittade boken "Jag är wanted"
Så det säger väl vilken nivå leffe ligger på.

De kallar sina fans Grimheads. De gör ingen hemlighet av att det är kvantitet framför kvalitet som gäller. Erkänner t o m att deras böcker är fulla av slarvfel på grund av att det ska produceras så fort som möjligt. Kan tycka att det är oförskämt mot läsarna att ge ut halvkassa böcker. Trots det är deras läsare oerhört lojala och tillber dem nästan. Är nära på ett sektbeteende.
Citera
2024-11-24, 13:24
Medlem
Är det inte hon som fjäskade för Henko, och ville ha strypsex med honom? Strypsex är enligt hörsägen det enda som får Henkos pitt att stå, och det var tydligen nån Kyrkogårds-Caroline väldigt intresserad av

Såg en bild på dem när de var på nån ö de åkt till med Henkos båt - tror ökända pedofilen betsongäddan var med där bland henkos halvnakna minderåriga bonusdöttrar

Oklart varför grimwalkers frivilligt vill bli indragen i henkos snåriga privatliv, för vad är samtalsämnet i henkos sambos hem egentligen? Ska de prata om att Emelie tycker att det var ju lite dumt av Henko att sätta på myra så fort tillfälle för det gavs? När Emelie inte längre vill bli strypt, så har ju Henko tillgång till Caroline istället som substitut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in