Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-30, 08:53
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Där är säkert något fel på henne även om hon bra ut. Man går inte med i FI om man är psykiskt frisk. Någon slags underliggande psykisk ohälsa och/eller komplex finns, annars hade hon valt sossarna eller moderaterna istället. Unga kvinnor som aktivt väljer extrema kulturmarxistiska engagemang är det varningsflagga på oavsett.

Hänvisar till mitt tidigare inlägg i tråden, mina pengar är på Kanibal

(FB) Teysir Subhi partiledare (Fi) - en riktig snygging!!
Citera
2022-11-17, 13:07
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Determinister
Ingen riktig neger, passar bättre med ordet färgad.

Det är dags för din mamma att plugga ur routern för dig!
Använd inte de orden om henne! Fega lilla nätkrigare.
Kan intyga att hon är en väldigt vänlig och klartänkt själ med ett intellekt som brukar får de flesta snubbar som inte är sig själva att bli nervösa, precis som du; Så nervös att du inte får ur dig annat än N-ord.
Hon går sin egen väg med rak rygg, en stark kvinna som du skräms av.
Stackars lilla människa, du har inget lätt liv framför dig.
__________________
Senast redigerad av ChubChub 2022-11-17 kl. 13:11.
Citera
2022-11-22, 23:32
  #39
Medlem
Hon såg väl OK ut, fortfarande rutten i själen
Citera
2022-11-22, 23:36
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Det är dags för din mamma att plugga ur routern för dig!
Använd inte de orden om henne! Fega lilla nätkrigare.
Kan intyga att hon är en väldigt vänlig och klartänkt själ med ett intellekt som brukar får de flesta snubbar som inte är sig själva att bli nervösa, precis som du; Så nervös att du inte får ur dig annat än N-ord.
Hon går sin egen väg med rak rygg, en stark kvinna som du skräms av.
Stackars lilla människa, du har inget lätt liv framför dig.
Du glömde klantänkt själ.
Ni feminister kräver ju i övrigt att männen skall följa klädkoderna så vida de inte tar hormoner, så det där skitsnacket om att "gå sin egen väg" är ju bara särbehandling och fjäskande för kvinnor
Citera
2022-11-23, 00:18
  #41
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bedlund
Kolla in fotot på henne: en skitsnygg tjej!! Nu kanske man röstar på Fi!!!

Annars brukar feminister inte ha utseendet med sig.

https://www.mynewsdesk.com/se/femini...-abani-3076962
Är du inte riktigt klok människa?
"Never stick your dick in crazy" och jag tvivlar starkt på att hon ens skulle låta en manslem komma nära henne.
Hon skulle himla med ögonen och skrika våldtäkt innan du ens kom i kalsongen.
Citera
2022-11-23, 14:11
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Är du inte riktigt klok människa?
"Never stick your dick in crazy" och jag tvivlar starkt på att hon ens skulle låta en manslem komma nära henne.
Hon skulle himla med ögonen och skrika våldtäkt innan du ens kom i kalsongen.

HAHA! Det hade varit våldtäkt samma sekund tunga närmade sig klittan!! Haha
Citera
2022-11-23, 14:14
  #43
Medlem
lite förvånad att de fortfarande existerar, vad vill den lilla minoritet uppnå`?
Citera
2022-11-23, 15:58
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtrty
Du glömde klantänkt själ.
Ni feminister kräver ju i övrigt att männen skall följa klädkoderna så vida de inte tar hormoner, så det där skitsnacket om att "gå sin egen väg" är ju bara särbehandling och fjäskande för kvinnor


Ditt intellekt strålar verkligen. Nu blev jag stum och ledsen i ögat. Lol.
Citera
2022-11-23, 17:55
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Ditt intellekt strålar verkligen. Nu blev jag stum och ledsen i ögat. Lol.
Fast det är ju bara simpelt fjäskande från din sida
Att det krävdes kvinnor för att få dig att "bry dig om jämlikhet" och innan dess var en brölande och fisande öldrickare som kallar andra män för bögjävel säger ju allt
Citera
2022-12-27, 11:04
  #46
Medlem
spoilers avatar
"Feministiskt initiativs partiledare Teysir Subhi avgår efter två år på posten. Hon kommer inte att kandidera när partiets kongress hålls i vår, skriver partiet i ett pressmeddelande.

/.../

”Jag är stolt över att Feministiskt initiativ under mina två år som partiledare har förtydligat partiets position som ett progressivt, antikapitalistiskt vänsterparti och att partiet har stärkts i vår ideologiska inriktning”, skriver hon.

I valet i höstas tappade partiet sina mandat i alla utom tre av landets kommuner. I riksdagsvalet fick partiet 0,05 procent av rösterna."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...hi-avgar-i-var
Citera
2022-12-27, 11:20
  #47
Medlem
FriedrunVonSchlitzs avatar
Fattar inte varför det skall gnällas på att man kallar en neger för neger?
Som med zigenare, romer, herre gud. En zigenare är zigenare och en lapp är en lapp..
Citera
2023-01-19, 09:25
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rtrty
Fast det är ju bara simpelt fjäskande från din sida
Att det krävdes kvinnor för att få dig att "bry dig om jämlikhet" och innan dess var en brölande och fisande öldrickare som kallar andra män för bögjävel säger ju allt


Hög humor att du skjuter, vad du själv tror är ett precisionsskot, men träffar hundra meter från mål. Tack för morgonens garv.
Jag hade mina politiska åsikter och ställningstaganden klara runt 2000. Var du ens född då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback