• 3
  • 4
2021-03-28, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Hahaha alla mina grejer är i princip omöjliga att reparera när dom slängs

Ring till mig och räkna till EN MILJON TVÅHUNDRA TRETTIÅTTATUSENFYRAHUNDRASJU (långsamt) innan du slår sönder din nästa Accuphase-förstärkare; en i raden av alla dom småglappande Accuphase-förstärkare du slagit sönder genom åren ju. EN kan du ju avvara, plz?
Citera
2021-03-29, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realFEZ
Ring till mig och räkna till EN MILJON TVÅHUNDRA TRETTIÅTTATUSENFYRAHUNDRASJU (långsamt) innan du slår sönder din nästa Accuphase-förstärkare; en i raden av alla dom småglappande Accuphase-förstärkare du slagit sönder genom åren ju. EN kan du ju avvara, plz?

Ok då
Citera
2021-03-29, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Ok då

Bra där! Samla på dig massor av glappande såna.
Citera
2021-04-02, 22:41
Medlem
Jag är också farligt nära att få psykbryt på krånglande teknik ibland tyvärr.

Det är optimala är att ha solida/skottsäkra alternativ till hands som reserv när skiten trilskas. Köp ett solur och installera detta på gräsmattan utanför ditt hus. Bra med solur när din batteridrivna klocka kortsluter och bränner batteriet. Eller förresten få har klockor idag eftersom de till 100% förlitar sig på sina mobiler, men även dessa glappar och krånglar.

Köp en Volvo med B18 också, ett exemplar som nyss fått ventilerna justerade och rosten fixad.
Citera
2021-04-08, 21:55
Medlem
LenaPauls avatar
Det är bara att kasta skiten har aldrig såna problem du beskriver telefonen hinner bli omodern eller bort tappad innan den går sönder pga kvalitet.

Samla inte på gammalt skräp. Jag köper alltid billigast tänkbara nytt och ingenting har gått sönder av sig själv.

Nästan allt finns i telefonen nu man behöver inte ha många apparater.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in