Citat:
Ursprungligen postat av
Surkarringen
Detta har jag totalt missat, men nu har jag sett och ska göra ett försök att svara:
Jag har svårt att tänka mig någon annan än han eller hon eller gänget (fast det är nog samma personer) som försvarar dem här som ligger bakom flygbladet. Det är samma budskap som förmedlas här på FB och det råkar dyka upp exakt samtligt som hetsen här. Nej jag har inte sett något som kan klassificeras som säkerställt. Det är exakt samma som när du/ni anklagar GM inget kan ni heller styrka.. det är bara spekulationer som du/ni och jag sysslar med.
Att mamman är psykiskt labil: detta har jag fått från tråden att flertalet personer vittnar om.
Svarade jag nu på allt?
Om det inte var för dig och andra avstängda försvarare av Thomas så skulle denna tråd ha "dött" efter 6-7 sidor ungefär! Någon la ut en länk till domen och man förfasade sig över en hemsk brottslig handling. Det hade kunnat stanna där!
Du kommer med allvarliga påhopp som du själv medger att bygger på dina spekulationer och på lösa påståenden här i tråden på Flashback! Du återkommer hela tiden till att det är något konstigt som skulle pågå i brottsoffrets familj.
Du anklagar andra för att spekulera vilket gör att jag känner att jag måste göra en jämförelse!
- Thomas berättar i Tingsrätten på eget initiativ att han har mobbat brottsoffrets mamma. Utifrån den informationen spekulerar jag och tänker att Thomas måste anse att han har varit extremt elak mot mamman om han tror att mobbningen gjort att hon har ett hämndbegär så starkt att hon skulle utsätta sin familj för detta! Detta tycker du att är en hyvens kille?
-Thomas fru beskriver att han har ett häftigt humör särskilt under stress och att han kan låta illa. Ingenting som har direkt betydelse i målet men en information som inte bygger på rykten och påståenden på Flashback.
-Thomas berättar själv i förhör om sitt sexmissbruk och att han bedömer att han har ett onormalt intresse för sex och att han funderat på att söka hjälp! Han berättar att han tittar på grövre porr på Darknet och att han inte kan avgöra om flickorna är äldre eller yngre än 13 år. Detta är inte rykten, det är hans egen berättelse.
-Du hänvisar till något rykte om otrohet angående bo-pappa. Både Thomas och frun berättar i förhör om hans otrohet. Enligt Thomas med någon som gillar hårda tag. Detta har inte heller betydelse i målet men det finns dokumenterade uppgifter om detta i FUP.
Inget av detta är avgörande i målet men det är uppgifter som är dokumenterade och kommer direkt från gärningsmannen och hans fru.
Du kommer med uppgifter om lösa rykten angående brottsoffrets föräldrar? Du påstår att det skulle vara något konstigt som pågår i familjen? Som skulle bevisa att GM är oskyldig?
Hur tänker du då om det som enligt deras egna uppgifter pågår i gärningsmannens familj??
Lägg nu ner din kampanj så att du inte orsakar ytterligare skada för Thomas barn och övriga anhöriga! På det sättet hjälper du dem att gå vidare i livet.
Du menar att gärningsmannens "ordnade förhållanden" bevisar hans oskuld? Medan familjens biodling och grönsaksland skulle dölja något ruttet?
Kom inte med fler påståenden och rykten om "konstigheter" i brottsoffrets familj!