Citat:
Var det inte flickan som pekade ut en specifik mössa? Skall han ha tvingat på sonen alla mössor som tillhör barnen? ( tror det är 3 barn i familjen så jag antar att det blir ett antal mössor) mitt i sommaren menar du? Nä långsökt.
Den tekniska bevisningen är mkt intressant då det visar att flickans berättelse inte är trovärdig men här väljer tingsrätten och hovrätten att bortse det trots att man väljer i stämningsansökan att ange mössan som bevis att ett brott skett.
Finns massa saker i tingsrättens dom som går att ifrågasätta. Två vittnen förstärker flickans berättelse. Två vittnen som inte ens var på plats. Det är inte trovärdigt överhuvudtaget.
Jag hoppas detta är överklagat och att det blir ett predjukat för framtida fall.
Den tekniska bevisningen är mkt intressant då det visar att flickans berättelse inte är trovärdig men här väljer tingsrätten och hovrätten att bortse det trots att man väljer i stämningsansökan att ange mössan som bevis att ett brott skett.
Finns massa saker i tingsrättens dom som går att ifrågasätta. Två vittnen förstärker flickans berättelse. Två vittnen som inte ens var på plats. Det är inte trovärdigt överhuvudtaget.
Jag hoppas detta är överklagat och att det blir ett predjukat för framtida fall.
Han VET väl vilken mössa han satte på hennes huvud så varför prova alla när det räcker att tvätta en?
Denna eviga mössa, finns massor som kan ha gjorts för att förstöra samtliga bevis.
Gärningsmannen är dömd. Klart, slut. Hoppas han erkänner för sig själv att han har problem så han söker hjälp en gång för alla.
Flickan berättar i stort sett samma sak till föräldrarna som till polisen, ett förhör som jag förstått det varade i 45 minuter.
Thomas klarade inte att hålla sig till en historia men kom på att han skulle berätta allt som kanske polisen kunde hitta, smart mitt i allt det osmarta men han är ju utbildad jurist så han klarade sig nästan. Tur att det inte blev så.