Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Om inget annat så bör du göra dig av med illusionen om att "vuxna" är ordentliga människor som sköter sitt shit.
Tackar
Eftersom du och andra tog er tid att svara kan jag berätta. Insåg att jag är bra som jag är, inte behöver leva efter andras förväntningar och så vidare. Är rätt brutal som individ, är väl delvis därför jag dolt mig själv. Det lär vara jävligt creepy med någon som låtsas vara jättesnäll och duktig men egentligen är motsatsen bakom den fasaden så det funkade inte alls. Mår bättre av att vara och gilla mig själv, hade kognitiv dissonans från helvetet tidigare, tönt nojja osv. Har många bra egenskaper jag gömt undan och hela den biten skapade problemen jag hade.
Sitter fortfarande hemma, gör vad jag vill osv. Människor har börjat gilla mig mer och jag tycker bättre om dem. Kärlek och relationer är inte min grej, alldeles för jobbigt med flickvän asså. Träffas och knulla visst liksom men jag orkar inte med jävla tjat om skit jag inte bryr mig om, blir helt satans tokig av det. Varför ha en flickvän och bli galen när man kan knulla vid behov och leva lyckligt resten av tiden istället?
Iaf, det är så jävla skönt att inte behöva göra sig till, går bättre nu 😄