Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-08, 17:16
  #121
Medlem
Såg nyss videon där hans syster (Faysa idle) intervjuas, hon nämner då att en av hennes bröder har blivit mördad i Järva fält. Är det någon som vet vem eller vilka som har dödat han, jag tänker då att det han mördades för att han är släkt med Ayye. Kan också vara att jag är helt ute och cyklar men jag är bara nyfiken.
Citera
2024-01-09, 11:05
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aziam.nio99
Såg nyss videon där hans syster (Faysa idle) intervjuas, hon nämner då att en av hennes bröder har blivit mördad i Järva fält. Är det någon som vet vem eller vilka som har dödat han, jag tänker då att det han mördades för att han är släkt med Ayye. Kan också vara att jag är helt ute och cyklar men jag är bara nyfiken.
Hennes bror dog 2018 tror ja pågrund av Ayye. Ayye satt inne när hans bror dog. Han var oskyldig förstår inte varför dom döda honom o inte Ayye.
Citera
2024-01-15, 11:54
  #123
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aziam.nio99
Såg nyss videon där hans syster (Faysa idle) intervjuas, hon nämner då att en av hennes bröder har blivit mördad i Järva fält. Är det någon som vet vem eller vilka som har dödat han, jag tänker då att det han mördades för att han är släkt med Ayye. Kan också vara att jag är helt ute och cyklar men jag är bara nyfiken.
DP vad jag hört
Citera
2024-02-29, 14:53
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marckuus457
Hennes bror dog 2018 tror ja pågrund av Ayye. Ayye satt inne när hans bror dog. Han var oskyldig förstår inte varför dom döda honom o inte Ayye.
Ayye = Bilal i boken?
Citera
2024-02-29, 15:06
  #125
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aziam.nio99
Såg nyss videon där hans syster (Faysa idle) intervjuas, hon nämner då att en av hennes bröder har blivit mördad i Järva fält. Är det någon som vet vem eller vilka som har dödat han, jag tänker då att det han mördades för att han är släkt med Ayye. Kan också vara att jag är helt ute och cyklar men jag är bara nyfiken.
FYI: Järvafältet är inte ett litet fält där någon cyklar förbi. Det hänvisar antingen till förorterna Tensta, Hjulsta, Rinkeby, Akalla, Husby och Kista, eller till området Järvafältet som sträcker sig genom Solna, Sundbyberg, Stockholm, Sollentuna och Järfälla kommuner. Ca. 2500 hektar.
Citera
2024-03-01, 22:29
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seolseol
Ayye = Bilal i boken?
Ayye är bilal i boken
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback