Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2021-03-24, 16:37
  #73
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldmoneybeard
Du är queer själv antar jag?

Nej
Citera
2021-03-28, 05:49
  #74
Medlem
Oldmoneybeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Nej
Säker? Ser annars inte anledning till åsikten
Citera
2021-03-30, 12:50
  #75
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldmoneybeard
Säker? Ser annars inte anledning till åsikten

Gör dig inte dummare än du låter.
En ställd fråga fick ett svar & jag har inga åsikter om det mer än att jag tycker det är märkligt varför slimmade kläder skulle klinga homosexualitet?

Personlighet avspeglar en vek man mer än kläder.
Citera
2021-04-04, 21:54
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldmoneybeard
Har observerat att den absoluta majoriteten av män, i alla dess åldrar, klär dig väldigt queer. Tighta jeans som framhäver figuren. Även tjejiga färger och skumma mönster.
Hur kommer det sig att så många män klär sig homosexuellt?
Varför skulle en man vilja visa sina figurer? Svårt att tro att kvinnor finner detta attraktivt. De ser väl såna män som deras bögkompis?
Har du kollat in hur italienska män klär sig? Svenskar är ju notoriskt rädda för färger och mönster och klär dig i svart halva året.
Citera
2021-04-05, 02:09
  #77
Medlem
Krummlans avatar
Inget fel alls på den stilen. Tycker det är riktigt snyggt. Tycker svenska killar klär sig snyggt mot killar från andra länder.
Citera
2021-04-05, 02:17
  #78
Medlem
Buteljens avatar
Folk får väl klä sig hur dom vill? Om det stör dig, föregå med gott exempel själv och dra fram 80-talskavajen med romerska axelvaddar.
Citera
2021-09-14, 15:32
  #79
Medlem
Oldmoneybeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krummlan
Inget fel alls på den stilen. Tycker det är riktigt snyggt. Tycker svenska killar klär sig snyggt mot killar från andra länder.
Och du är hbtq antar jag?
Citera
2021-09-14, 17:32
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldmoneybeard
Har observerat att den absoluta majoriteten av män, i alla dess åldrar, klär dig väldigt queer. Tighta jeans som framhäver figuren. Även tjejiga färger och skumma mönster.
Hur kommer det sig att så många män klär sig homosexuellt?
Varför skulle en man vilja visa sina figurer? Svårt att tro att kvinnor finner detta attraktivt. De ser väl såna män som deras bögkompis?

Rosa är historiskt en väldigt manlig färg så kanske det är rejält konservativa män.
Citera
2021-09-15, 08:38
  #81
Medlem
Oldmoneybeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noixdecoco
Rosa är historiskt en väldigt manlig färg så kanske det är rejält konservativa män.
Enligt vem? Italienska gay-konstnärer?
Citera
2021-09-15, 11:00
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldmoneybeard
Enligt vem? Italienska gay-konstnärer?

Historiker. Men många lever rätt historielöst och vet inget om något tidigare än de 50-100 senaste åren.
Citera
2021-09-15, 11:13
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldmoneybeard
Har observerat att den absoluta majoriteten av män, i alla dess åldrar, klär dig väldigt queer. Tighta jeans som framhäver figuren. Även tjejiga färger och skumma mönster.
Hur kommer det sig att så många män klär sig homosexuellt?
Varför skulle en man vilja visa sina figurer? Svårt att tro att kvinnor finner detta attraktivt. De ser väl såna män som deras bögkompis?
Vissta inte att det fanns en homosexuell klädstil men jag hörde nog till en av dem på gymnasiet som du hade betraktat som bögigt klädd. Visserligen är detta 10 år sen nu men jag och flertalet av mina vänner sminkade oss med kajal, plattade håret osv, detta för att få brudar. Visst fanns det epa-raggare som kallade oss bögar men jag kan säga såhär: vi fick tonvis mer fitta än dom. 9/10 raggare förblev oskulder genom gymnasiet. I stort sett alla glamourpunkare fick ligga (jag minns inte en enda som inte fick ligga).
Citera
2021-09-15, 23:59
  #84
Medlem
Du måste blanda ihop queer med friluftskläder. För svenskar är närmast besatta av att glida runt i funktionskläder i vardagen till ingen nytta alls. Svart och mörkt ska det dessutom vara.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback