• 4
  • 5
2022-10-05, 04:06
Medlem
Nutida mode då brudar vill ha stora läppar i ansiktet och så små fittläppar som möjligt? Kanske blir tvärtom mode om 20år.
Citera
2022-10-05, 04:11
Medlem
Djuuulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
Men undrar om det bara är dom själva som tycker det är fint?

Jag hade aldrig velat vara tsm med en sån tjej.

Men i stort sätt alla andra "skönhetsoperationer" kan bli snyggt.
Men gud va skönt det måsta vara att veta att man bor i ett land där man inte måste vara tillsammans med en tjej med stora läppar då, tänker jag? De flesta som påbörjar processen kan inte/vill inte sluta. Det är som vilket annat jävla beroende som helst. Titta åt ett annat håll, tänker jag.
Senast redigerad av Djuuulia 2022-10-05 kl. 04:13.
Citera
2022-10-05, 04:12
Medlem
Djuuulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
Nutida mode då brudar vill ha stora läppar i ansiktet och så små fittläppar som möjligt? Kanske blir tvärtom mode om 20år.
De vill ju dessutom ha vitblekta anal? Vad är nästa trend för läppfärgen undrar jag!
Citera
2022-10-05, 15:33
Medlem
Blir fina avsugningar av såna läppar!! Kom igen nu göbbar.
Citera
2022-10-05, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Blir fina avsugningar av såna läppar!! Kom igen nu göbbar.

Inte fan skulle jag låta Kajsa Anknäbb suga av mig. Tittar jag ner på mongoläpparna skulle jag tro att kuken vissnar direkt.
Citera
2022-10-05, 22:39
Medlem
TrueCs avatar
Problemet är att det blir bra selfies, men man ser sällan sig själv i profil …….

Känner med de som kommer vakna av den insikten när de ser en bild av sig själv i profil 🤣 lågvattenmärke, precis som hårtransplantation på män, men det är åtminstone inte lika uppenbart.

Men vem är jag att döma, har heltatuerade armar sedan ungdomen och vet att många ser det som lågvattenmärke. Har dock aldrig någonsin brytt mig i andras åsikter, och det ska inte ankmunnarna göra heller. Gör vad ni vill med era liv barn, och sköt ditt eget och skit i andra är en gammal fin visdom
Senast redigerad av TrueC 2022-10-05 kl. 22:43.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in