Citat:
Ursprungligen postat av
NamnlosBarn
Sist jag jobbade för ca 1 vecka så fick jag rejält med skäll. Framför alla. Sen har det snackats skit. Jobbar endast som timanställd och är ganska ny. Jag är yngst och andra mycket äldre. Jag tyckte det var så pinsamt, personen var så nära mitt ansikte och skällde som om han vore chef ramsey, ögonen alldeles röda. Pga ett fel jag gjorde. Tydligen omänskligt. Jag behöver jobba då min ekonomi vart dålig på sistone .. tjänar minst 1500 i månaden , högst 6000. Jag trivdes på jobbet och hade ett gott ryckte. Nu vågar jag inte gå dit för de tydligen pratats om mig. Vad gör jag? Ska jag dit endå och jobba? Vad hade ni gjort?
Restaurang hah? Det har också hänt mig detta. Inte kul att bli gjord till åtlöje sådär när man inte har mycket att sätta emot som yngling. Fick lust att hälla en kokande gryta över kökschefen som svar.
Att dom snackar skit om dig efteråt också... jävla mobbarstämning på din arbetsplats.
Ring alternativt möt chefen för att säga några sanningens ord och ta sen mössan och gå. Sök socialbidrag istället för att stå ut med den där jävla skiten för en pisslön.