Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-09, 09:54
  #17233
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Nyss lyssnat mig igenom förtalsmålet mot Lamperzkvinnan.

Vem är denna kvinna? Finns det någon bild?
Jobbade hon som hora?
Du får väl läsa tråden lite.

Ja, det finns många bilder. Hon var tillsammans med en amatör-flick-fotograf.
https://ibb.co/DDBZJY6

Nej.
Citera
2023-12-30, 01:36
  #17234
Medlem
GL hade sedan 2017, troligen tidigare, lurats att gå in som beskyddare för läkare från EU-länder, som begått brott. Över tid kom ny information. GL tog själv fram information, så vitt jag kunnat se.
Med stor sannolikhet ansågs det finnas orsak att skada hans trovärdighet.

En kvinna sändes till honom, relativt nybliven änkling, på julafton 2020, med alkohol är min bild.
Sannolikt att det var det GL som våldtogs. Drabbar män med makt frekvent i Stockholm.

Ny information till GLs advokat och åklagaren ledde till att GL tog det säkra före det osäkra och gick ut med sitt namn. Stor risk att han tystats för gott inne i häktet annars, troligen.

Ett mordförsök mot annan person hade planerats att genomföras 23 mars 2021.
Sannolikt att man ville att GL skulle vara tystad innan dess.
Han skulle ha känt till vilka mördarna var. Den andra personen räddades 22 mars.

En person som fallit offer för dessa läkare drogades till medvetslöshet på ett häkte i Stockholm i februari 2023. Personen överlevde genom att framkalla kräkning när medvetslösheten kom. Ledde till fyra dygn i respirator. Samma personer som troligen vill se GL tystad, ville tysta den personen.

Svenskar har börjat inse att när man tar emot människor från länder med klankultur så får man viss typ av brottslighet. Samma gäller om man emot läkare från länder med maffia. Då får man samma typ av brottslighet som finns i dessas hemländer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback