Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2021-03-19, 03:31
  #25
Medlem
CudLifes avatar
Det är så många oklara saker i den här tråden.

1. Varför skulle Polisen komma hem till dig för att du krossar en sten heroin i din egen lägenhet? Använde du slagborr i timmar? Knackade inte grannen på? Känns som otroligt lätta grunder för att polisen ska göra hembesök. Allt det här låter så jävla nojjigt att det inte känns trovärdigt. Sluta med tjacket ärligt talat.

2. Du pluggar och går på CSN och sen har du dessutom din son hemma hos dig under tiden som du tar Heroin? Om du har en son så får du fan skärpa dig. Speciellt under tiden han är där. Hur gammal är han och varför knarkar du i hans närvaro?
Citera
2021-03-28, 09:10
  #26
Medlem
RapLifes avatar
Till skillnad från dom andra här som är helt paffa att du drar i dig H när du har sonen skulle jag snarare säga att det är bättre att du tar (noggrant vägda doser) H än tjack och andra CS eller benz. De sistnämnda skulle lätt kunna ge grabben sitt livs värsta upplevelse och ge honom men för livet (eftersom du är så psykiskt instabil så du tror grannarna kan identifiera ljudet av hur just det heroinet du hade låter när det krossas och att polisen ens skulle åka ut och prata med dom) om du fick nån tjackpsykos som du drog med honom i, eller nå benzorage när du tröttnar på grannarna.
På tal om grannarna, låt dom vara förfan. Tror knappast dom har gjort något speciellt allvarligt i verkligheten. Vet av erfarenhet hur jobbigt det är när en nojjig pundare tror att grannar är helt engagerade i deras liv, allt kretsar inte kring dig.
Kan även lugna dig med att polisen tar inte ens in folk på piss om du släpper in dom frivilligt i lägenheten. Har själv försökt få dom att plocka med min rumskamrat när han hade sneat på tjack och psykadelika och det enda som kunde göra var att lova snabb utryckning om jag ringde och sa att han var ute bland allmänheten. Själv var jag uppenbart horsad och dom brydde sig inte då det hände i hemmets lugna vrå.

Oroväckande, deppig rapport, 2/5.
Citera
2021-03-30, 17:26
  #27
Medlem
Har du barn, i synnerhet i hemmet, ska du ge fan i att knarka. Ungen förtjänar en trygg miljö och en stabil farsa. Hoppas soc tar honom.
Citera
2021-03-30, 17:36
  #28
Medlem
Rymdskabbs avatar
"en polis under mitt sovrum som stod och lyssnade om jag/vi sov."

Inte nog med att du är en jävla sopa som skjuter heroin när sonen är närvarande, du är uppenbart paranoid också.

Soc ska ha den ungen, inte du.
Citera
2021-03-31, 11:51
  #29
Medlem
Chronophobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Du.., det där är i toppen av "5 sämsta valen i livet". Att börja flörta med heroin, är med på samma lista.

Vet om en idiot som t.o.m sålde sin dotters leksaker.

Finns väl även folk som säljer sin dotter för en "sil".
Citera
2021-03-31, 11:57
  #30
Medlem
Chronophobs avatar
TS:

Vill inte förmana folk egentligen, vad man gör med sin egen kropp kan vara upp till en själv. Jag ogillar dock när det drabbar andra, vilket det tenderar att göra förr eller senare.

Men jag skulle vilja ställa frågan hur man tänker när man beställer hem sprutor och heroin. Tänker du att du klarar att testa bara en gång och att du har "kontroll"? Jag tror inte faktumet att många heroinister slutar sitt liv i misär på en skitig toalett är ren och skär skrämselpropaganda. Hur tänker du kring det?

Sen som flera har påtalat, du har en son och du pluggar. Detta är bara dumt. Tycker även att man ska kunna plugga utan "doping", annars kan man välja att jobba istället.
Citera
2021-04-07, 18:11
  #31
Medlem
Nemoisafish999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe1991
Ja, kanske, får hoppas det iallafall. Det var ju dock inte amfetaminet men utan 4 c-mmc. Men att grannarna är misstänk samma är det ingen tvekan om.

Var dum nog att spola ner heroinet och 3.5 g 4 -mmc idag pågrund av "noja" kanske.
Hahaha fan vad roligt, intressant lasning!
Citera
2021-04-08, 14:06
  #32
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe1991
Ålder: 29 år

Tidigare erfarenheter: Jag har testat det mesta som finns där ute. Men favoriter 3,4 - aphp, meta, amfetamin och lsd.

Det började som vanligt som alltid med mina drog köp, efter ett sex pack folk öl till frukost och sen en 75 mouserande vin och jag har precis fått in mitt csn så då loggar jag in på flugsvamp.

Väl där så beställer jag en 5a tjack, denna gång blev det zeds tjack eftersom allt annat har sugit hittils.
4 gram 4- mmc, 25 iktrovil och 120 tramadol 50 mg, 0125 mg heroin.
__________________________________________________ ________________________________

Det som dank ner först i brevlådan var 4 - mmc, iktrovilen och heroinet vilket visade sig vara 0,5 g.

slängde i mig en iktrovil och testade 4 - mmc vilket var som tjack men betydligt mer dospotent och mer efouri och sedan började jag studera.

Näst kommande dag dank amfetaminet ner men fortfarande inget tramadol, vilket gjorde mig lite besviken. Men det hade kommit ett par sprutor dock, vilket jag aldrig använt innan.

Åt en iktrovil och små drog i mig små linor med 4 - mmc under tiden jag studerade.

Mot kvällen tänkte jag dra en näsa utav heroinet, Eftersom jag hade så mycket mer än jag hade beställt så hade det räckt till fler doser.

Min lägenhet är tyvärr väldigt högljudd så är rätt så säcker att grannarna under mig hör hur jag försöker pulvisera den hårda stenen. Tillslut går jag all in för att få det gjort och drar korten hårt emot varandra snabbt och har även pulviserat 4 - mmc jag lägger på horset 0ch blandar runt och upp i näsan.

Sedan för att inte outa mig så måste jag utelämna vissa saker som familj/barn/mormor etc.

Men grannen under nu stod och pratade med polisen. I cirka fyrtiominuter

en polis under mitt sovrum som stod och lyssnade om jag/vi sov.

Jag vart smått paranoid nu då och speciellt eftersom jag hade glömt av vart jag gömde ikto burken så jag hade kunnat slängt i mig alla om polisen stormade in. Hade dom gjort et så hade jag förlorat allt.

Heroinet gav helt ok med eufori och jag. somnade ganska omgående.

Näst komande dag så packade jag mina grejor och drog för att bo hos en släkting några dagar.

som inte skulle vara hemma. Åt mat, försöklte plugga men för mycket distraktioner som att leta ny lägenhet eftersom jag avskyr där jag bor. Grannen kan förvänta sig uppskurna däck och små kulor blandat med små spik utanför dörren sin när jag flyttar.

men till heroinet, nu var jag ju så less på livet överlag så jag tänkte att jag kunde lika gärna testa på att skjuta det, jag har ju som sagt tagit 1 mg ikto på morgonen men om jag även lägger i 80-120 4 - mmc i blandningen blir det kanske en skön 8 ball.

tyvärr äger jag ingen våg så jag får chansa på hur mycket heroin jag tar. staplar ut i köket och tar ett msk mått i stål, bomul ifrån toan. och slår på kallt kran vatten och kokar upp och blandar runt.

kastar ner bomulet och tar bort nålen ifrån sprutan och suger upp heroin och 4mmc lösningen.

försöker stasa med mitt skärp men det gick inte så bra så får lixom bita i det.

Ser en ven, sätter nålen och trycker i deet långsamt.

efter jag har fått i lösningen så känner jag lixom nästan inget alls utan det smyger på mig..

Går in på toan och tar bort blod och spolar sprutan.

För att sedan sättta mig i soffan och försöker spela cs. Men kan inte fokusera på spelet alls, och däckar.

vaknar upp runt 01:00 tiden av ett samtal har extrem huvudvärk och ostadig balans. Kanske odea jag. Ingen anning.


Jo men visst, alla människor vet hur ljudet av att krossa heroin låter. Kan riktigt se mig din granne framför mig. De sitter samlade i soffan hela familjen och njuter av Lord of the Rings. Plötsligt hör mamma att det knackar lite försiktigt från övervåningen. Hon mutar ljudet på teven, vänder sig mot en förvånad familj och sätter fingret för munnen...

- Lyssna! Jag tror grannen ovanför sitter och jonkar!
- Vad är det förnåt, mamma?
- Jofan, du hör rätt älskling. Vi måste ringa snuten på direkten här. Det bor en heroinist ovanför oss!
Citera
2021-04-08, 22:03
  #33
Medlem
Callebiltes avatar
Fan va tragisk läsning.
Heroin e rätt tunga grejer och kommer förstöra dig för livet. Är väl ok och köra ner sig om man vill så länge man inte är förälder men har du en son har du fan ansvar att kamma dig o skaffa ett jobb istället för o knarka.

Känns som det är rätt meningslöst att du studerar, fortsätter du på heroin kommer du ju aldrig klara ett jobb ändå. Bara slöseri med våra skattepengar. Ge bort ungen till soc o lägg dig i rännstenen direkt istället.
Citera
2021-05-06, 15:34
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Vafan snackar du om? Du beter dig som att du är en 40 årig mamma som säger vad alla ska göra och inte göra.
Stick härifrån om du inte klarar av verkligenheten,jävka pajas.
Vet du ens vad grapefrukt gör för någoting?
Eftersom att han sitter o trycker i sig benso tillsammans med heroin (vilket är något av det farligaste)
Så tänkte jag ge rådet om grapefrukt också.
Grakefrukt ökar effekten utav dom flesta opiater o några opioider.
Man undrar ju vem det är som inte klarar av verkligheten här.. skjuta horse med sin son bredvid fyfan. Skicka iväg era barn och ha ihjäl er själva utan publik.
Citera
2021-06-04, 16:15
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Jo men visst, alla människor vet hur ljudet av att krossa heroin låter. Kan riktigt se mig din granne framför mig. De sitter samlade i soffan hela familjen och njuter av Lord of the Rings. Plötsligt hör mamma att det knackar lite försiktigt från övervåningen. Hon mutar ljudet på teven, vänder sig mot en förvånad familj och sätter fingret för munnen...

- Lyssna! Jag tror grannen ovanför sitter och jonkar!
- Vad är det förnåt, mamma?
- Jofan, du hör rätt älskling. Vi måste ringa snuten på direkten här. Det bor en heroinist ovanför oss!

LOLLLLLISHHHH!!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback