2026-04-11, 23:10
  #985
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Vodka och Fanta Extotic Zero.
Citera
2026-04-12, 00:51
  #986
Medlem
Rom och Fanta lemon var faktist förvånansvärt gott.
Citera
2026-04-12, 17:43
  #987
Medlem
Var hemma hos en vän igår och fick en riktig häxblandning. 5cl tequila och sen fyllde hon på med ”tropisk juice”. Den var ytterst spännande.
Citera
2026-04-13, 13:34
  #988
Medlem
Idag är det måndag runt 13.30 och jag jobbar hemifrån, och tog därför mig en redig drink. Jag kallar denna "Låtsasjobba hemifrån".

4cl Jack D
2 cl Renat
4 cl captain morgan
50 cl zeunerts sockerfria påskmust
Citera
2026-04-17, 18:39
  #989
Medlem
Blir nog ett par, tre drinkar på klassisk Explorer och Halmstad Crush Lemon.
Citera
2026-04-17, 21:54
  #990
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Vodka Seven. Enkelt men gott!
Citera
2026-05-02, 21:40
  #991
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Bourbon och Tröca! Vanilj och frukt i en fin blandning.
Citera
2026-05-05, 23:27
  #992
Medlem
Mr Wrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Bourbon och Tröca! Vanilj och frukt i en fin blandning.
Trocca är ett underskattat virke. Jag blandar gärna med en len whisky eller billig konjak.
Citera
2026-05-09, 21:33
  #993
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Wrong
Trocca är ett underskattat virke. Jag blandar gärna med en len whisky eller billig konjak.

Ett favoritgroggvirke, helt klart. Vilken whisky brukar du använda?

Dricker Whiskey Seven nu. Bushmills White Bush och 7Up-Zero. Gott, men mycket av whiskeyn dränks i 7Up:en, lika bra att blanda med vodka. Men whiskyn känns i eftersmaken.
Citera
2026-05-10, 09:51
  #994
Medlem
Mr Wrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Ett favoritgroggvirke, helt klart. Vilken whisky brukar du använda?
Det brukar bli nåt i stil med J.P Wiser's eller nåt annat billigt. Jag är inte så kräsen när det kommer till grogg.
Citera
2026-05-10, 14:29
  #995
Avstängd
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Wrong
Det brukar bli nåt i stil med J.P Wiser's eller nåt annat billigt. Jag är inte så kräsen när det kommer till grogg.

Jasså - groggtips:
Jag o några var på vandring till en fiskesjö o ville inte nalla av baslägerspriten

Men vid en raststuga halfawäj stod 1l handspritsgel 85% isopropanol o resten gel

Löste upp nidomjölkpulver i vatten,värmde upp o i med snabbkaffe o sen gotte IPA.

Gelen flockade sig på ytan med en del av mjölken o skopades upp

Haha vilket rävgift men lite fulla blev vi

🍸
Citera
2026-05-15, 21:42
  #996
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Wrong
Det brukar bli nåt i stil med J.P Wiser's eller nåt annat billigt. Jag är inte så kräsen när det kommer till grogg.

Wiser´s är bra. En av de bästa groggwhiskisarna. Både med Trocadero och cola.

Dricker Benchmark Old Nr 8 och Ewan Williams Extra Aged med cola ikväll.

Evan vinner; kraftig, klassisk bourbonsmak med mycket vanilj, kola och en del kryddor och nötig, träig eftersmak. Bemchmark känner man inte av på samma sätt, men den har lite kryddor och vanilj i eftersmaken.

Colan är koffeinfri Pepsi Max.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in