Det blev Negroni. Eller veckans och veckans, tror det var första detta år. Oerhört gott.
Är väl iofs mer drink än grogg men gränsen däremellan är hårfin.
En fyra Ljungan Gin toppad med sockerfri citronsoda från Coop. Första klunken smakade rengöringsmedel på ett bra sätt. Därefter smakade det sämre. Första groggen på länge och det fanns inte mycket att välja på i skåpen.