Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Pizzarelli
Återkom gärna här i tråden med vad du tyckte när du provat 😊
Dricker Troca geléhallon och bourbon - Evan Williams Extra Aged nu. Blandat med ett lite Angostura. Blev sjukt gott! Man känner faktiskt av smaken av geléhallon lite grand, trodde det skulle köras över av bourbonen och Angosturan.
Evan Williams god att blanda med, men även god ren. En bra standardbourbon. Såg dock att en snubbe på YT varnade för att den ger en jävla baksmälla, så lite försiktig ska man kanske vara.