2024-05-11, 21:10
  #829
Medlem
Malibu black, mangojuice och några stänk angostura Orange.
Helt ok
Citera
2024-05-17, 16:03
  #830
Medlem
DrComforts avatar
Fick för mig här att blanda gin och krusbärsläsk. Kan säga att det var ett vinnande koncept. Ginen är Beefeater, alltså en London dry gin.
__________________
Senast redigerad av DrComfort 2024-05-17 kl. 16:06.
Citera
2024-05-17, 16:58
  #831
Medlem
Kalasmannens avatar
Blev Absolut Melon, lite Absolut Lime och Sprite. Fruktigt.
Citera
2024-05-17, 17:40
  #832
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Kvällens grogg/drink blev följande komposition. En skvätt vodka , en skvätt sourz apple och slutligen zup.
Citera
2024-05-18, 16:34
  #833
Medlem
Pentaxmans avatar
Tog mig en liten en på balkongen, invigde den med grogg. Eau de vie och hallonsaft, gjorde sig gott i solen med lite is.
Citera
2024-05-25, 17:47
  #834
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Blev en grogg medans köttet ligger på grillen.

Kvällens grogg blev en Jim Beam med pepsi max
Citera
2024-05-31, 22:07
  #835
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Kvällens grogg här hemma framför tv'n blev en rom & cola
Citera
2024-06-01, 17:31
  #836
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Vodka & Sprite. Blandar med Sprite Zero, lite citronjuice och Explorer. När Explorern är slut blir det Dworek istället.

Riktigt gott och läskande i högsommarvärmen som råder.
Citera
2024-06-07, 18:45
  #837
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Vad passar bättre i sommarvärmen än GT? Blandar med Hallands Gin, Premier Tonic Zero och lite citronsaft. Blev bra. Hallands Gin ger en ganska kraftig enbärssmak jämfört med många andra gin och Premier Tonic Zero är riktigt bra för att vara Zero.
Citera
2024-06-07, 19:55
  #838
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Återkom gärna här i tråden med vad du tyckte när du provat 😊

Dricker Troca geléhallon och bourbon - Evan Williams Extra Aged nu. Blandat med ett lite Angostura. Blev sjukt gott! Man känner faktiskt av smaken av geléhallon lite grand, trodde det skulle köras över av bourbonen och Angosturan.

Evan Williams god att blanda med, men även god ren. En bra standardbourbon. Såg dock att en snubbe på YT varnade för att den ger en jävla baksmälla, så lite försiktig ska man kanske vara.
Citera
2024-06-08, 19:58
  #839
Medlem
Rom och ginger ale toppat med angostura och lime.
Myche bra
Citera
2024-06-09, 18:44
  #840
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Dricker Troca geléhallon och bourbon - Evan Williams Extra Aged nu. Blandat med ett lite Angostura. Blev sjukt gott! Man känner faktiskt av smaken av geléhallon lite grand, trodde det skulle köras över av bourbonen och Angosturan.

Evan Williams god att blanda med, men även god ren. En bra standardbourbon. Såg dock att en snubbe på YT varnade för att den ger en jävla baksmälla, så lite försiktig ska man kanske vara.

Har inte testat troca gelehallon med bourbon än så det får det bli nästa gång troca gelehallon köps som blanddryck 😊.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in