• 1
  • 2
2021-02-24, 13:34
Medlem
Någon mer än jag som får orgasm i magen?
Jag kan komma av stimulans av gpunkt, klitoris, analt och få fontänorgasmer.
Magorgasmen kan jag få av att bara fantisera och helt utan beröring. Går stötar från magen genom hela kroppen, inte sällan upp till ansiktet.
Nån mer som har dessa?
Citera
2021-02-24, 13:36
Medlem
Räcker det att du tänker på något spontant eller måste du hålla på och jobba lite som vanlig onani? Låter rätt jobbigt om det bara händer utan förvarning.
Citera
2021-02-24, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neonlampa
Någon mer än jag som får orgasm i magen?
Jag kan komma av stimulans av gpunkt, klitoris, analt och få fontänorgasmer.
Magorgasmen kan jag få av att bara fantisera och helt utan beröring. Går stötar från magen genom hela kroppen, inte sällan upp till ansiktet.
Nån mer som har dessa?
Kan du komma analt? Fantastiskt, jag avundas din pojkvän
Citera
2021-02-24, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Räcker det att du tänker på något spontant eller måste du hålla på och jobba lite som vanlig onani? Låter rätt jobbigt om det bara händer utan förvarning.
Nä det händer bara när jag är upphetsad så sker inte bara av att man slås av en sexuell tanke. Men jag behöver absolut inte ”jobba upp den” utan den är mer spontan.
Sitter och fantiserar om nått härligt så kommer jag liksom från magen.
Citera
2021-02-24, 17:35
Medlem
lililiLindas avatar
Jag kan komma utan beröring genom att "Spänna" och knipa vid sex, om jag tex suger av killen. Inte alltid, men det har hänt när det varit intensivt. Men inte bara genom fantasi som du.
Citera
2021-02-24, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lililiLinda
Jag kan komma utan beröring genom att "Spänna" och knipa vid sex, om jag tex suger av killen. Inte alltid, men det har hänt när det varit intensivt. Men inte bara genom fantasi som du.
Också en bra färdighet! Det skulle jag också vilja lära mig
Känner du orgasmen i magen då?
Citera
2021-02-24, 18:17
Medlem
lililiLindas avatar
Citat:
Också en bra färdighet! Det skulle jag också vilja lära mig
Känner du orgasmen i magen då?

Fast det känns ju som du kommit längre... Jag kan inte riktigt styra det, men det har alltså hänt när jag knipit med bäckenbotten och även med benen liksom så det är mer av en vaginal orgasm.
Citera
2021-02-24, 22:26
Medlem
Hallå? Ingen som får orgasm i magen?
Citera
2021-02-25, 23:24
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:

Nej, förstår inte ens hur det skulle kännas. Typ som att ha en fitta i magen eller?

Missförstå mig inte, låter coolt.
Citera
2021-02-25, 23:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Nej, förstår inte ens hur det skulle kännas. Typ som att ha en fitta i magen eller?

Missförstå mig inte, låter coolt.

Jag startade en tråd om detta för ett par år sedan. Jag noterade att i synnerhet unga camtjejer ibland visade ögonvitorna och hade subtila spasmer i kroppen under våra sessioner. Nej, det var inte fejk, för det var alldeles för spontant och subtilt. Tjejer tänder på sexuella situationer och visuellt stimuli som framkallar dessa situatoner. Unga tjejer är mer mottagliga för spontana orgasmer eftersom detta med sex är nytt och spännande för dem. De har också en massa oförlösta sexuella känslor som inte fått sitt utlopp ännu.
Senast redigerad av WordWarrior 2021-02-25 kl. 23:55.
Citera
2021-02-25, 23:56
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Man har ju hört talas om tjejer som får orgasm vid sit-ups på gymmet....
Citera
2021-02-26, 00:04
Medlem
Retcon26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag startade en tråd om detta för ett par år sedan. Jag noterade att i synnerhet unga camtjejer ibland visade ögonvitorna och hade subtila spasmer i kroppen under våra sessioner. Nej, det var inte fejk, för det var alldeles för spontant och subtilt. Tjejer tänder på sexuella situationer och visuellt stimuli som framkallar dessa situatoner. Unga tjejer är mer mottagliga för spontana orgasmer eftersom detta med sex är nytt och spännande för dem. De har också en massa oförlösta sexuella känslor som inte fått sitt utlopp ännu.

Möjligtvis att det kan stämma, vet inte hur kvinnor i 30-års åldern har det men har för mig att libidon för kvinnor ökar under det decenniet.

Spontana orgasmer är en grej, men att komma i magen är för mig lika främmande som att man skulle kunna komma i armen. Magen är ju involverad till en del under en vanlig orgasm, men det är liksom inte så att högpunkten är där.
Senast redigerad av Retcon26 2021-02-26 kl. 00:07.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in