2021-02-20, 22:15
Medlem
Deckard-Cains avatar
Inte mycket jag fäller tårar för.
Filmen windtalkers, mina barns födelse och en förnyelse av diablo två
Citera
2021-02-20, 22:18
Medlem
SergeantCortezs avatar
Diablo 2 Raped 2021 kanske?
Citera
2021-02-20, 22:23
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Fy fan, diablo 2 var verkligen det bästa som fanns på den tiden, tills world och warcraft kom.

Har fortfarande minnen kvar från act 3 när jag träffade på en svensk snubbe från kungsbacka som tipsade mig om system of a down. Usch fy fan vad gammal man känner sig nu.

Framför allt fick man ju kämpa i D2. Första rundan mot Duriel i Normal var alltid en pärs. Många trippar tillbaka innan man fick död på besten. Och Ancients var inte heller så lätta.

Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Vill hoppas på att detta ska bli bra men blizzard är riktiga horungar nu för tiden. Pratas bara en massa, och gör remakes/släpper gamla spel åter igen. Dom har ingen själ längre.

Dom borde aldrig gått ihop med Activision och i stället börjat bygga på ett warcraft 4 eller starcraft 3.

Tyvärr har Blizzard helt slutat lyssna på spelarna. I den senaste säsongen av D3 totalkvaddade de en massa olika wizard builds genom att nerfa Etched Sigil. Och då är wizarden redan den svagaste typen i spelet.

Jag blev så arg att jag inte spelade den här säsongen.
Citera
2021-02-20, 22:28
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Framför allt fick man ju kämpa i D2. Första rundan mot Duriel i Normal var alltid en pärs. Många trippar tillbaka innan man fick död på besten. Och Ancients var inte heller så lätta.

Tyvärr har Blizzard helt slutat lyssna på spelarna. I den senaste säsongen av D3 totalkvaddade de en massa olika wizard builds genom att nerfa Etched Sigil. Och då är wizarden redan den svagaste typen i spelet.

Jag blev så arg att jag inte spelade den här säsongen.

Själv slutade jag med diablo 3 ganska så fort, spelade nog inte ens en månad innan jag helt enkelt tyckte det var värdelöst. Efter att väntat i så många år också, vilken besvikelse. I den åldern fanns det två saker jag önskade mig, att diablo 3 skulle komma och vara bra, samt att half life 3 skulle komma. :/
Citera
2021-02-21, 02:33
Medlem
HatarIslams avatar
Har slutat spendera pengar på Blizztard/Blizzturd sen D3. De lovade oss PVP bl.a. så går man och köper skiten och blir totalblåst.

Blizztard kan dra åt helvete och kommer inte få se en enda krona till från mig. Det är inte längre samma företag som förr.
Citera
2021-02-21, 03:27
Medlem
Blizzard är dessvärre dött för mig. De hade en bra tid fram till activision köpte upp dem och sedan dess har inget kreativt kommit från dem alls.
Citera
2021-02-21, 03:37
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
De som har gjort remasteringen har intervjuat de ursprungliga utvecklarna och grävt fram en massa filer med concept art m.m. ur gamla Blizzards arkiv. Det är som sagt samma spel, men anpassat för dagens hårdvara.

Samma spel är det dock inte - då gamla D2's filer är long gone
Men jag är nyfiken nonetheless.
Citera
2021-02-21, 10:41
Medlem
Hencuckens avatar
Det står att det kommer bli upp till 4k upplösning på PC. Inget om PS4/PS5 dock. Har de släppt någon info om detta?
Citera
2021-02-21, 11:26
Medlem
D2 var capped 24 fps, vet någon om detta kan köras med >60 fps? Det enda jag inte gillar med originalet är den låga fps’en.
Citera
2021-02-21, 11:51
Medlem
Jag var så jävla missnöjd med Warcraft 3 Reforged så jag är ändå lite skeptiskt till det här; dock kunde man ana var Reforged skulle sluta.

Det här ser väldigt lovande ut och trots att jag är skeptisk så ser jag ändå fram emot det här; hoppas bara så innerligt att de inte förstör spelet.
Hoppas framför allt att det inte är online-krav på det.

Är det någon som hört ifall de har nämnt något om det än? Har själv inte haft ork att se igenom hela presentationen ännu.

Önskar också att vi hade fått se hur de nya cinematic-sen kommer se ut.

Får verkligen hoppas att de lärde sig efter Reforged fiaskot.
Citera
2021-02-21, 11:54
Medlem
Flufffens avatar
Jag tycker att det ser helt jävla underbart ut. Det faktum att det är en ny studio som jobbar med D2R ger mig hopp i alla fall. Vicarious Visions gjorde både Tony Hawk och Crash Bandicoot remakes, och båda spelen har hyllats. Blir nog bra det här Inget förköp dock hehe.
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
D2 var capped 24 fps, vet någon om detta kan köras med >60 fps? Det enda jag inte gillar med originalet är den låga fps’en.
Om jag inte minns fel från gårdagens Q&A så ska det inte vara några problem med 4k@60FPS.
Citat:
Ursprungligen postat av Dariak
Önskar också att vi hade fått se hur de nya cinematic-sen kommer se ut.
Ja, dessa är jag också nyfiken på.
Senast redigerad av Flufffen 2021-02-21 kl. 12:04.
Citera
2021-02-21, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Jag tycker att det ser helt jävla underbart ut. Det faktum att det är en ny studio som jobbar med D2R ger mig hopp i alla fall. Vicarious Visions gjorde både Tony Hawk och Crash Bandicoot remakes, och båda spelen har hyllats. Blir nog bra det här Inget förköp dock hehe.

Om jag inte minns fel från gårdagens Q&A så ska det inte vara några problem med 4k@60FPS.

Ja, dessa är jag också nyfiken på.

Mums låter kanon i så fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in