Citat:
Ursprungligen postat av
mr-virro
Testade betan och körde igenom Act 1, tyckte det var bra känsla men det var väldigt mycket lagg/desync för mig om det är någon som minns hur PoE var i början. Helt klart godkänt, men osäker om det är värt 40 euro då jag redan har originalet.
Är det några förbättringar de gjort i själva spelet? Eller är allt precis som i originalet?
För er som inte har betan nu så tror jag det ska vara en öppen beta på fredag och under helgen.
Dem har gjort saker till det bättre lite här och var och särskilt med chatt funktionen, som var riktigt krånglig i den tidigare versionen. Det är välkommet med nya chatten som gör att det går smidare chatta med folk både med ens vänner och dem vi lär känna under vår spelresa i d2 =).
Menyerna i lobbyn har också fått sig en boost i förbättring vilket välkommans och i den funktionen i att skapa games är omgjord och är mer effektiv, och sökfunktionen i games rejält lyft.
Act2 medhjälpare har dem lagt in så att vi ser vilka auror dem har, istället sitta läsa på arreat summit vem som har dessa auror.
Själva menyn med ens attribut så finns funktion avancerad stats där ser vi exakt vad föremålens olika bonusar hjälper oss med =). Den här funktionen kommer bli awesome för både end gaming och pvp

.
Shared stash är absolute bästa lagt in i spelet, så skönt med utrymme men också transportera prylar mellans ens figurer.
Det finns säkert ännu flera saker som jag inte nämnt ovan som förändrad. Jag tycker hittills att de bra förändringar och saker som inte stör D2 classic känslan i spelet som lätt kan bli när kommer till remasterd spel. Jag upplever också desync problem även i öppna betan hoppas de fixar det till releasen.