Citat:
Ursprungligen postat av
cucciola
Uppenbarligen ingen idé att ens diskutera med dig eftersom du ändå inte fattar nåt.
Så länge ingen säger emot dig, är du beredd att föreläsa om hur väldresserad du är i din propaganda och ditt tugg? Ok, jag lägger i tvåans växel, så får vi se.
Citat:
Vi pratar om kvinnor som förgriper sig på pojkar och du tar upp Macron som är gift med en äldre kvinna (de gifte sig när han var 30 år gammal och det finns inget som säger att de var intima när han var 15 år, bara att han var våldsamt förälskad under många år)? Herregud.
Haha, du har verkligen ingen aning va? Den där äldre kvinnan hade tre barn med sin man när hon som 40-taggare hade 15-åriga Emanuel i sin klass. Fattar du trögt? Vänd på rollerna, tänk dig en 40-årig lärare som lämnar fru och barn för sin 15-åriga elev? Nyheterna om denne slusk hade aldrig slutat.
Citat:
Och ännu en gång: jag har inte förnekat att det existerar kvinnliga sexförbrytare eller att deras brott skulle vara mindre hemska för den drabbade, du fattar ju inte vad jag skriver utan är helt inkörd på att försöka få det till något helt annat.
Det gör du hela tiden. Inte bara förnekar dem, utan förminskar dem dessutom, men värst av allt är att du inte ens är beredd att tänka tanken att det för unga män är i stort sett omöjligt att anmäla de här brotten och att mörkertalet är enormt.
Man nämner inte ens Johanna Möller längre, som fick sina små afghaner att mörda för henne.
En mätbar mängd av alla mord är kvinnor som får män (unga som gamla) att mörda för dem mha pussypower.
https://www.southparkstudios.nu/epis...eason-10-ep-10
Jag kan rada upp ganska många såna här tills du fattar.
https://www.google.com/search?q=l%C3...hrome&ie=UTF-8
Citat:
Du verkar dessutom ovillig att acceptera det faktum att 98% av alla sexbrott begås av män.
Ja, det finns kvinnliga sexförbrytare och kvinnliga pedofiler men det är inte vanligt.
Du har ingen som helst jävla aning och du bryr dig inte, av exakt samma anledning som polisen i SouthPark säger "nice".
Citat:
De kvinnor som förekommer i pedofilhärvor har ofta dömts för att de har försett männen med bildmaterial eller dylikt, inte för att de själva utfört de sexuella handlingarna. Återigen, i de fall som kvinnor har utnyttjat barn på ena eller andra sättet så hoppas jag att de får lika hårda straff som männen får. Alla brott mot barn är hemska, alla förbrytare är hemska, men det finns långt fler manliga pedofiler än kvinnliga oavsett hur du vill vinkla till det hela.
Raljera på du, problemet försvinner inte bara för att ingen pratar om det.
För framtida referens kanske du ska erkänna att kvinnor har samma sorts sexuella drifter som män.
Okej, stumpan?
All pedofili är lika illa, bitch.