2021-02-26, 11:01
Medlem
Har någon beställt fup?
Citera
2021-02-26, 16:37
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Jag följer inte länkar. Det är inte frågan om att det förekommer att kvinnor någon gång i något sammanhang någonstans förgriper sig på killar - men du påstod att det är vanligt och det är det verkligen inte om man jämför med hur ofta män förgriper sig på kvinnor. Den vanligaste sexförbrytaren eller pedofilen är en man, oavsett vad du vill få det till.
Följer inte länkar?
Hur hamnade du här då?

Det är inte alls ovanligt och moderna uppskattningar säger att mörkertalet är enormt.
Det finns inget stigma idet alls. Inte ens med världsledare som Macron, som var 15 när hans fru, då gift trebarnsmamma på 40 var hans lärarinna hade honom som elev.

Hur hade det låtit åt andra hållet tror du?
Jag ska inte gå in på det faktum att två tredjedelar av barnamorden också begås av kvinnor för det är ett annat ämne.

Såhär, jag tvivlar inte ens på att fler män förgriper sig på kvinnor, för det är den evolutionära mansrollen vi aldrig kommer ifrån, som talar.
Men nu sitter du i en tråd om att kvinnor också kan och påstår i princip att det inte räknas, för att män är värre.

Det är ett narcissistiskt förhållningssätt till en hemskhet alla människor är kapabla till.

Vad fan tror du att du är, att förminska och bortförklara sånt här?
Antingen är det lika illa åt båda hållen, eller så låtsas vi som att det aldrig hänt åt något håll alls.

Hur vill du ha det?
Vill du kanske ha ensamrätten på offerrollen?
Senast redigerad av Flickfotograf 2021-02-26 kl. 16:40.
Citera
2021-02-26, 16:37
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercurina
Våldtäkter är vidriga oavsett kön på den som våldtar! Stackars grabb! >
Tack! Det enda humana svaret.
Citera
2021-02-27, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Följer inte länkar?
Hur hamnade du här då?

Det är inte alls ovanligt och moderna uppskattningar säger att mörkertalet är enormt.
Det finns inget stigma idet alls. Inte ens med världsledare som Macron, som var 15 när hans fru, då gift trebarnsmamma på 40 var hans lärarinna hade honom som elev.

Hur hade det låtit åt andra hållet tror du?
Jag ska inte gå in på det faktum att två tredjedelar av barnamorden också begås av kvinnor för det är ett annat ämne.

Såhär, jag tvivlar inte ens på att fler män förgriper sig på kvinnor, för det är den evolutionära mansrollen vi aldrig kommer ifrån, som talar.
Men nu sitter du i en tråd om att kvinnor också kan och påstår i princip att det inte räknas, för att män är värre.

Det är ett narcissistiskt förhållningssätt till en hemskhet alla människor är kapabla till.

Vad fan tror du att du är, att förminska och bortförklara sånt här?
Antingen är det lika illa åt båda hållen, eller så låtsas vi som att det aldrig hänt åt något håll alls.

Hur vill du ha det?
Vill du kanske ha ensamrätten på offerrollen?

Uppenbarligen ingen idé att ens diskutera med dig eftersom du ändå inte fattar nåt. Vi pratar om kvinnor som förgriper sig på pojkar och du tar upp Macron som är gift med en äldre kvinna (de gifte sig när han var 30 år gammal och det finns inget som säger att de var intima när han var 15 år, bara att han var våldsamt förälskad under många år)? Herregud.
Och ännu en gång: jag har inte förnekat att det existerar kvinnliga sexförbrytare eller att deras brott skulle vara mindre hemska för den drabbade, du fattar ju inte vad jag skriver utan är helt inkörd på att försöka få det till något helt annat.

Du verkar dessutom ovillig att acceptera det faktum att 98% av alla sexbrott begås av män.
Ja, det finns kvinnliga sexförbrytare och kvinnliga pedofiler men det är inte vanligt.
De kvinnor som förekommer i pedofilhärvor har ofta dömts för att de har försett männen med bildmaterial eller dylikt, inte för att de själva utfört de sexuella handlingarna. Återigen, i de fall som kvinnor har utnyttjat barn på ena eller andra sättet så hoppas jag att de får lika hårda straff som männen får. Alla brott mot barn är hemska, alla förbrytare är hemska, men det finns långt fler manliga pedofiler än kvinnliga oavsett hur du vill vinkla till det hela.
Citera
2021-02-27, 21:03
Medlem
Har inte hänt. I det nya FemistSverige vet alla att det bara är män som våldtar. Det här kommer givetvis att förklaras bort...
Citera
2021-02-27, 21:35
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Har någon beställt fup?
Har det kommit ut någon?
Citera
2021-02-28, 00:53
Medlem
TheSlyFoXs avatar
Alltså HON var handikappad och våldtog HONOM? låter ju helt jävla bissart... men men det är väl nått nytt feministiskt kromosom-uppror på gång då så nu gäller det fan att hålla i byxorna grabbar.
Citera
2021-02-28, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Har det kommit ut någon?

Kanske inte. Fick för mig att åtal väckts.
Citera
2021-02-28, 12:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Kanske inte. Fick för mig att åtal väckts.
Okej, kanske för tidigt än.
Citera
2021-03-01, 10:38
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Uppenbarligen ingen idé att ens diskutera med dig eftersom du ändå inte fattar nåt.
Så länge ingen säger emot dig, är du beredd att föreläsa om hur väldresserad du är i din propaganda och ditt tugg? Ok, jag lägger i tvåans växel, så får vi se.
Citat:
Vi pratar om kvinnor som förgriper sig på pojkar och du tar upp Macron som är gift med en äldre kvinna (de gifte sig när han var 30 år gammal och det finns inget som säger att de var intima när han var 15 år, bara att han var våldsamt förälskad under många år)? Herregud.
Haha, du har verkligen ingen aning va? Den där äldre kvinnan hade tre barn med sin man när hon som 40-taggare hade 15-åriga Emanuel i sin klass. Fattar du trögt? Vänd på rollerna, tänk dig en 40-årig lärare som lämnar fru och barn för sin 15-åriga elev? Nyheterna om denne slusk hade aldrig slutat.
Citat:
Och ännu en gång: jag har inte förnekat att det existerar kvinnliga sexförbrytare eller att deras brott skulle vara mindre hemska för den drabbade, du fattar ju inte vad jag skriver utan är helt inkörd på att försöka få det till något helt annat.
Det gör du hela tiden. Inte bara förnekar dem, utan förminskar dem dessutom, men värst av allt är att du inte ens är beredd att tänka tanken att det för unga män är i stort sett omöjligt att anmäla de här brotten och att mörkertalet är enormt.
Man nämner inte ens Johanna Möller längre, som fick sina små afghaner att mörda för henne.
En mätbar mängd av alla mord är kvinnor som får män (unga som gamla) att mörda för dem mha pussypower. https://www.southparkstudios.nu/epis...eason-10-ep-10

Jag kan rada upp ganska många såna här tills du fattar.
https://www.google.com/search?q=l%C3...hrome&ie=UTF-8
Citat:
Du verkar dessutom ovillig att acceptera det faktum att 98% av alla sexbrott begås av män.
Ja, det finns kvinnliga sexförbrytare och kvinnliga pedofiler men det är inte vanligt.
Du har ingen som helst jävla aning och du bryr dig inte, av exakt samma anledning som polisen i SouthPark säger "nice".
Citat:
De kvinnor som förekommer i pedofilhärvor har ofta dömts för att de har försett männen med bildmaterial eller dylikt, inte för att de själva utfört de sexuella handlingarna. Återigen, i de fall som kvinnor har utnyttjat barn på ena eller andra sättet så hoppas jag att de får lika hårda straff som männen får. Alla brott mot barn är hemska, alla förbrytare är hemska, men det finns långt fler manliga pedofiler än kvinnliga oavsett hur du vill vinkla till det hela.
Raljera på du, problemet försvinner inte bara för att ingen pratar om det.
För framtida referens kanske du ska erkänna att kvinnor har samma sorts sexuella drifter som män.
Okej, stumpan?
All pedofili är lika illa, bitch.
Senast redigerad av Flickfotograf 2021-03-01 kl. 10:48.
Citera
2021-05-22, 13:29
Medlem
Dr.fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Tror också på en downie. De är dessutom starka som fan utav någon anledning, så det kanske var därför hon kunde övermanna pojken.

Men, varför skulle man ge p-piller till downies? De kan väl inte få barn...?

låter som värsta våldtäktsmaskiner downies. Vrålstarka och kåta, bådar inte gott för någon
Citera
2022-05-07, 00:05
Medlem
Fup?????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här