Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2021-11-16, 06:31
  #25
Medlem
Se filmen "American Gangster" så kommer du förstå varför alla vill kalla sina produkter "Blue Magic" =)
Citera
2021-11-17, 22:50
  #26
Medlem
Låter spännande, har alltid velat testa heroin för att man hört att det ska vara bäst men tror jag kommer låta bli även om jag skulle få chansen
Citera
2021-11-19, 02:39
  #27
Medlem
DamnDiddies avatar
Jag minns att vi brukade köpa nån psychedelisk drog på "Naturens Droger"(när det begav sig) som hette "Blue Mystic"...
Citera
2022-02-24, 21:46
  #28
Medlem
Har faktiskt också alltid velat testa heroin men det är lite skrämmande.
Saken är att jag vill bara köra heroin genom spruta då det för mig känns för "mesigt" att röka eller snorta.
Jag vill maximera styrkan på en av dom skönaste drogerna som finns(iallafall enligt internet) men det är också det som skrämmer mig och varför jag aldrig vågat. Just för risken för en överdos och känslan av att det ingenting i livet känns så bra som det här.
Därav är jag för feg för att prova men det är definitivt på min bucketlist.
Möjligtvis när jag är "klar med livet" kan jag nog få tummen ur röven o köpa.
Citera
2022-02-26, 14:44
  #29
Medlem
Manissas avatar
Bra rapport 4/5 hade gärna sett lite mera tex hur du mådde dagen efter, någon bakfylla?

På frågan om att ta: Nej, jag lovade en tjej som jobbade på cafe Ariman i Lund att jag aldrig skulle ta heroin när jag var strulig tonåring som höll på med allting och var steget från att trilla på även heroin. Hon tog ett genuint snack med mig när jag försökte bomma en cigg av henne. Jag fick en cigg och jag höll mitt löfte att inte ta det. Kärlek till henne om hon läser detta!
Citera
2022-03-10, 23:49
  #30
Medlem
johnjohns avatar
Mådde som en kung.

Snortade sammanlagt 0,2mg första gången.

Saknar den känslan som det ger.
Citera
2022-04-13, 22:23
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRoger
Se filmen "American Gangster" så kommer du förstå varför alla vill kalla sina produkter "Blue Magic" =)
Ökända gangstern Frank Lucas importerade heroin från Vietnam/gylle triangeln under vietnamkriget och kallade det Blue Magic hemma i New York.
__________________
Senast redigerad av Abc5567 2022-04-13 kl. 22:25.
Citera
2022-04-13, 22:32
  #32
Medlem
bra rapport

tips: hört att heroinruset blir bättre och bättre ju fler gånger man tar den
Citera
2022-04-14, 02:47
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptologen
bra rapport

tips: hört att heroinruset blir bättre och bättre ju fler gånger man tar den
Hört lite olika från en brukare som nu lagt av helt, men det var ju länge sedan, kanske det blivit bättre med åren. Käkar bara benzo, men funderar på att börja med heroin, då man ej behöver tjata med jobbiga kärringar. Tror att heroin är framtiden.
Citera
2022-04-14, 02:56
  #34
Medlem
Ariskaprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptologen
bra rapport

tips: hört att heroinruset blir bättre och bättre ju fler gånger man tar den

Bra tips! Har även hört att man till slut fångar draken om man injicerar tillräckligt mycket.
Citera
2022-04-14, 05:49
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Bra tips! Har även hört att man till slut fångar draken om man injicerar tillräckligt mycket.
Det låter som något bra, då jag själv försökt med diverse ockulta samfund, så kan det ju vara ett altenativ (lite ironiskt)
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback