2022-10-20, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Du får du läsa upp dig lite och återkomma, för nu blir det bara komiskt när du inget vet om vad som är vad.
Men Oathkeepers var en man såg bar in vapen i hotellrummen.

Är du faktaresistent?
För detta blir för komiskt när du vet så lite om statskuppsförsöket och att det både fanns en del vapen i Capital Building och rörbomber och sen även hur man hade folk som var redo att gå in med tyngre vapen.

När man påstår något så bör man hänvisa till någon källa, vilket du aldrig gör.
Kan du kanske göra det denna gång, eller ska vi än en gång dra slutsatsen att det är dina hjärnspöken som spökar?
Citera
2022-10-20, 19:03
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Du får du läsa upp dig lite och återkomma, för nu blir det bara komiskt när du inget vet om vad som är vad.
Men Oathkeepers var en man såg bar in vapen i hotellrummen.

Är du faktaresistent?
För detta blir för komiskt när du vet så lite om statskuppsförsöket och att det både fanns en del vapen i Capital Building och rörbomber och sen även hur man hade folk som var redo att gå in med tyngre vapen.

Oathkeepers är inte en man, det är en milis, nån såg nån från en milis bära in vapen på ett hotellrum, är det trovärdiga källor för det? Jag såg Antifa rida in på en domedagsbomb på en hemlig järnväg under Capitolium, det var först då Trump gav upp, jag svär!

Vad jag vet om stormingen är att det fanns en hel del brottsprovokatörer från FBI där, samt då Antifa men att ingen av dessa blivit åtalade för sin del av den så kallade statskuppen, lite komiskt att du väljer att bortse från den detaljen. Erkänn du har bara TDS och behöver hålla liv i detta liket.
Citera
2022-10-20, 19:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Kan du kanske göra det denna gång, eller ska vi än en gång dra slutsatsen att det är dina hjärnspöken som spökar?
HAHAHA, allt finns med 6:e Jan förhören, är du på riktigt att du inte ens vet vart du ska se detta?
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Oathkeepers är inte en man, det är en milis, nån såg nån från en milis bära in vapen på ett hotellrum, är det trovärdiga källor för det? Jag såg Antifa rida in på en domedagsbomb på en hemlig järnväg under Capitolium, det var först då Trump gav upp, jag svär!

Vad jag vet om stormingen är att det fanns en hel del brottsprovokatörer från FBI där, samt då Antifa men att ingen av dessa blivit åtalade för sin del av den så kallade statskuppen, lite komiskt att du väljer att bortse från den detaljen. Erkänn du har bara TDS och behöver hålla liv i detta liket.
Nån såg inte, utan det finns på övervakningskameror och filmade hemliga möten i parkeingshus och ton av kommunikation.

Och vi har redan fängelsestraff som berättar att det var annat än en "demonstration", och redan är man uppe på 20år har jag för mig.
Och med tanke på hur EXTREMT dåligt det går för Oathkeepers i deras rättegång, så kommer nog mycket längre straff utdelas och Oathkeppers är inte en person, utan många och det det berättar mer än en enskild person som du vill ta ner det till och är irrelevant.

Ni TDS-trumpnissar är bara för roliga, men ni berättade med Den Stora bedövande Tystnaden när bevis och förstahandsvittnen av REPUBLIKANER och Ivanka och andra kom och att även ni fattade oops detta var ett statskuppsförsök.
Men såklart vill man låtsas om detta inte existerar, så kanske man inbillar sig annat.

Och "liket" håller sig levande av fakta, så inget lik går ens se.
Citera
2022-10-20, 19:11
Medlem
Citat:
HAHAHA, allt finns med 6:e Jan förhören, är du på riktigt att du inte ens vet vart du ska se detta?
Japp. Jag vet inte. Visa mig
Citera
2022-10-20, 19:12
Medlem
klybans avatar
Citat:
Japp. Jag vet inte. Visa mig
Titta på 6:e Jan förhören, du har allt där.
Men såklart vill du inte titta, så är du irrelevant.
Citera
2022-10-20, 19:14
Medlem
Citat:
Titta på 6:e Jan förhören, du har allt där.
Men såklart vill du inte titta, så är du irrelevant.

Det är DU som påstår något, då är det DU som ska styrka det.
Citera
2022-10-20, 19:18
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:

Nån såg inte, utan det finns på övervakningskameror och filmade hemliga möten i parkeingshus och ton av kommunikation.

Och vi har redan fängelsestraff som berättar att det var annat än en "demonstration", och redan är man uppe på 20år har jag för mig.
Och med tanke på hur EXTREMT dåligt det går för Oathkeepers i deras rättegång, så kommer nog mycket längre straff utdelas och Oathkeppers är inte en person, utan många och det det berättar mer än en enskild person som du vill ta ner det till och är irrelevant.

Ni TDS-trumpnissar är bara för roliga, men ni berättade med Den Stora bedövande Tystnaden när bevis och förstahandsvittnen av REPUBLIKANER och Ivanka och andra kom och att även ni fattade oops detta var ett statskuppsförsök.
Men såklart vill man låtsas om detta inte existerar, så kanske man inbillar sig annat.

Och "liket" håller sig levande av fakta, så inget lik går ens se.

Återigen inget om FBIs provokatörer eller Antifas medverkan vid Capitolium, rörbomber låter för övrigt väldigt Antifa, det är tydligen inte viktigt i sammanhanget bara man får rätt folk dömda. Att Republikaner vittnar mot Republikaner är inget konstigt, alla i samma parti gillar inte varandra, det är ingen sekt.
Citera
2022-10-20, 21:45
Medlem
Citat:
En obeväpnad statskupp i världens tyngst beväpnade land med åtminstone en milis på plats med tillgång till vapen men utan dessa med sig. Att inte en enda var beväpnad med ett skjutvapen om detta var ett seriöst kuppförsök är en statistisk orimlighet.

Citat:
Vapen fanns inne i Capital Building, och man var även redo mer med vapen i hotellrum i närheten och var redo att komma.
Och hade trumpen signalerat kom, så hade de kommit, men det blev tvärtom, trycket blev för hårt även för trumpen och rumpen fegade ur.

Det finns ingen som helst tvekan om att detta var ett statskuppsförsök, om än ett dåligt ett.
Man stod där med falska elektorsröster som Pence vägrade ta emot.
Så nej, ingen tvekan, och efter Den Stora Bedövande Tystnaden i tråden av MAGA-sekten, så insåg vi alla att även dom insåg oops det var ett statskuppsförsök.-

Bevis, förstahandsvittnen och att det är mest bara republikaner som vittnat om detta.
Berättar du vägrar ta in fakta, och vad ska vi göra med att du blundar och stoppar fingrarna i öronen och sjunger LalalLAAAlaalalalaa.
Inget ändrar sig av att du inte ens deltar i ämnet och drar upp irrelevans.

Citat:
Vilka vapen syftar du då på? Jag har varken hört eller sett något om några vapen kopplade till denna påstådda kupp, hade det funnits bilder på dom så hade dom legat uppe som förstasida omgående och upprepade ggr för att hamra hem budskapet.

Citat:

Här har du lite information baserad på de hittillsvarande domarna. 85 personer har haft med sig, och är dömda för, vapenbrott i samband med statskuppsförsöket i Kapitolium.

”At least 85 people are charged with carrying or using a weapon during the Capitol riots, according to BuzzFeed News’ analysis of court records.”

https://news.yahoo.com/guns-knives-f...Icpm3CahGa3eLV
Senast redigerad av Master.Palm 2022-10-20 kl. 21:49.
Citera
2022-10-20, 22:11
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Här har du lite information baserad på de hittillsvarande domarna. 85 personer har haft med sig, och är dömda för, vapenbrott i samband med statskuppsförsöket i Kapitolium.

”At least 85 people are charged with carrying or using a weapon during the Capitol riots, according to BuzzFeed News’ analysis of court records.”

https://news.yahoo.com/guns-knives-f...Icpm3CahGa3eLV

Ok jag är färdig med det dravlet redan efter första stycket; " WASHINGTON — On Jan. 16, FBI agents executed a search warrant at the Wylie, Texas, home of alleged Capitol rioter Guy Reffitt. In his bedroom, agents found a holster with a Smith & Wesson semiautomatic handgun that they suspected he’d brought to Washington."

Man gör alltså en husrannsakan i Texas 10 dagar senare, om det inte var 1 år och 10 dagar och misstänker att ett vapen den boende har hemma kan ha varit med i Washington, vattentätt...
Citera
2022-10-20, 22:26
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ok jag är färdig med det dravlet redan efter första stycket; " WASHINGTON — On Jan. 16, FBI agents executed a search warrant at the Wylie, Texas, home of alleged Capitol rioter Guy Reffitt. In his bedroom, agents found a holster with a Smith & Wesson semiautomatic handgun that they suspected he’d brought to Washington."

Man gör alltså en husrannsakan i Texas 10 dagar senare, om det inte var 1 år och 10 dagar och misstänker att ett vapen den boende har hemma kan ha varit med i Washington, vattentätt...

Var inte "FBIs provokatörer eller Antifas medverkan" våldsamma nog?
Citera
2022-10-20, 22:29
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Var inte "FBIs provokatörer eller Antifas medverkan" våldsamma nog?

Jag har ingen aning om varför du kvoterar det svaret med den kommentaren eftersom jag inte nämnde dessa där, väldigt vagt och förlitar sig på att man hör hundvisslan antar jag.
Citera
2022-10-20, 22:37
Medlem
siisters avatar
Citat:
Jag har ingen aning om varför du kvoterar det svaret med den kommentaren eftersom jag inte nämnde dessa där, väldigt vagt och förlitar sig på att man hör hundvisslan antar jag.

"Hitta alla inlägg av Foliekavaj i detta ämne" och så söker du på FBI och Antifa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in