Citat:

Ursprungligen postat av 
censuria

När man påstår något så bör man hänvisa till någon källa, vilket du aldrig gör.
Kan du kanske göra det denna gång, eller ska vi än en gång dra slutsatsen att det är dina hjärnspöken som spökar?

HAHAHA, allt finns med 6:e Jan förhören, är du på riktigt att du inte ens vet vart du ska se detta?
	Citat:

Ursprungligen postat av 
Foliekavaj

Oathkeepers är inte en man, det är en milis, nån såg nån från en milis bära in vapen på ett hotellrum, är det trovärdiga källor för det? Jag såg Antifa rida in på en domedagsbomb på en hemlig järnväg under Capitolium, det var först då Trump gav upp, jag svär!
Vad jag vet om stormingen är att det fanns en hel del brottsprovokatörer från FBI där, samt då Antifa men att ingen av dessa blivit åtalade för sin del av den så kallade statskuppen, lite komiskt att du väljer att bortse från den detaljen. Erkänn du har bara TDS och behöver hålla liv i detta liket.

Nån såg inte, utan det finns på övervakningskameror och filmade hemliga möten i parkeingshus och ton av kommunikation.
Och vi har redan fängelsestraff som berättar att det var annat än en "demonstration", och redan är man uppe på 20år har jag för mig.
Och med tanke på hur EXTREMT  dåligt det går för Oathkeepers i deras rättegång, så kommer nog mycket längre straff utdelas och Oathkeppers är inte en person, utan många och det det berättar mer än en enskild person som du vill ta ner det till och är irrelevant.
Ni TDS-trumpnissar är bara för roliga, men ni berättade med Den Stora bedövande Tystnaden när bevis och förstahandsvittnen av REPUBLIKANER och Ivanka och andra kom och att även ni fattade oops detta var ett statskuppsförsök.
Men såklart vill man låtsas om detta inte existerar, så kanske man inbillar sig annat.
Och "liket" håller sig levande av fakta, så inget lik går ens se.